Vranov nad Diyi Castle

In a Repubblica Ceca , nantu à una culletta alta cù quasi verticali parete nantu à u fiumu Diya (Dyey, Diyi) si trova u castellu Vranov nad Diyi, un edificio biancu sottu un tettu rozu in tilaru, chì s'assumiglia più di un paesu chjaru. Hè un casteddu reale chì custruisce per guardà e fruntiere di Moravia di l' Austria vicinu. Oghje si serve com un museu , induve pudete vede micca solu l'interni antichi è l'articuli di casa, ma una mostra di porcellana Vranov.

Un pocu di storia

U Vranov nad Diyyi Casteddu hè unu di i più antichi in a Repubblica Ceca: hè statu primu annunziate in l'annali in u 1100, è si dice di u bastimentu in custruzzione. Inesessuali, u casteddu hè statu custruitu in u stile gòticu, ma da a so pruscia chì pareva dui torres prismatique è certi traccii di i pareti di fortezza sò stati cunservati.

Vranov-nad Diyi parechji volte passò da a manu, è parechji prupietari di ricustruita per elli. Dopu à u focu chì hè accadutu in u 1665, u so maestru, Earl Altatann, hà fattu una ricustruzzione significativa di u casteddu, dopu a quale hà acquistatu a forma in quale ellu hà surviviu finu à questu ghjornu (micca inclusi alcuni edificatori chì eranu eretti allora).

U casteddu era ricustruitu in stili baroccu, in più, a capella di a Santa Trinita era custruita, è sottu a dirigenza di l'architettu imperiale von Erlach, u Hall of Ancestors fù custruitu è ​​decoratu. Oghje hè cumpratu in u tesoru di a struttura architetturale di stile baroccu.

In u principiu di u seculu XVIII u casteddu hà acquistatu l'edifizzioni di a corte di u palazzu, chì era furmatu da l'ale di u palazzu. Dopu fattu, u casteddu era micca ricustruitu.

U museu

25 grandi palazzi di u palazzu si abranu per i visitori. Eccu avete vede l'interiors originali di i seculi XVIII e XIX, l'oggetti di fine art è a vita di l'annu. Spetta cusì u visitante Ancestral Hall, decoratu cù frescoes di tetti è dipinti da artisti famosi, è numarosi stati.

Essenzia di porcellana

A porcellana Vranov hè cunnisciuta sopra à ancu fora da a Repubblica Ceca. A fabbrica per a so pruduzione hè stata fundata in u 1799 da Josef Weiss. In u 1816 hè compru da u ghjovanu duminiu di u castellu Stanislav Mnishek, chì hà guadagnatu più traballadori, aumentatu u pruduttu o prudutti, tecnulugia mellumata è reduccione custioni di produczione.

In u 1828, a pianta riceviu u dirittu esclusivu di producià una nova spezia di ceramica Wedgwood, è in u 1832 prisenta una nova forma di decoru "stampatu", chì prestu prestu prestu in moda.

A porcellana Vranov hè dedicata à l'esposizione in u casteddu. Eccu a più grande coleta di sta porcellana in u mondu; principalmenti in l'esposizione sò cullizzioni prughjetti di u XIX seculu. Inoltre, i prudutti di porcellana pò esse truvati in l'interiors casteddu, soprattuttu i vasi luxusii.

Cumu visità u casteddu?

U casteddu Vranov nad Diyi hè situatu vicinu à a cità di u listessu nome. Pudete riesce da Praga in caru nantu à D3 / E65 è a Ruta N ° 38 in circa 2,5 ore, o da a strada No.3 in 3 ore.

Ci hè un trasportu publicu da Brno (8 treni diretti da trenu, chì hà da circa 8 minuti), è Brno da a capitale hè alcune cù l'Autobus RegioJet. Tuttu u viaghju dura à 5 ore à 20 minuti.

U casteddu si trasaltenu i visitanti solu in a staghjoni cálima. L'interni pò esse vistu in l'aprili à l'uttrovi solu u findi, da da maghju à sittembri - ogni ghjornu, solu i luni. Cupido per adulti 95 CZK ($ 4.37), i zitelli (da 6 à 15 anni) è studiente - 55 CZK ($ 2.53).

In a cappella di a Santa Trinita pudete visità di lugliu è d'aostu, hè apertu 10:00 a 17:00. A so visita custruite 30 coro ($ 1,38). L'esposizione di porcellana hè ancu aperta in lugliu-agostu.