A Mosque di Fethiye


A mezocche di Fethiye si trova in a cità di Bihac è ùn hè micca solu unu di i principii attraversi religiosi di stu paese, ma tutta di Bosnie-Herzégovine, attrae Musulmani lucali, peregrins da altre città di u paese è i turisti chì si sò avvicinàvanu cù a cultura speciale di i lucali.

Roots in a storia

Bihac hè una di e città più antica di Bosnie-Herzégovine , cun una storia prufundita, cumminendu e tene di u sviluppu di u sviluppu solu di e territorii lucali, ma di tutte e Balkani.

A Settlement, a prima menzione di quale si fa riferimentu à l'annu 1260, durante seculi di a so esistenza, hà sappiutu sottu à l'autorità di diversi stati è imperi. In particulare, era una parte di l'Imperu Ottumanu, è per questu quì, cum'è in tutta a Bosnia-Herzegovina, ci sò assai musulmani chì visite u so santuariu - a Fossaise di Fethiye.

Custruzione di una mezcheca

A mezocche Fethiye, sicondu a cronachi, fù struitu in u 1592. À u stessu tempu, a Cattidrali Cattòlica d'Anthony di Padova, fatta fatta à l'altru gòticu, hè presa com'è a basa di a moschea.

Forsi, grazi a st'articurale particulari, chì combina diverse stili architettonique, hè un monumentu architectural unicu. A strada, a mezocche Fethiye hè ricustamenti ricunnisciuta cum'è unu di i siti antichi più religiosi cunsirvati di Bosnie-Herzégovine.

A strada, sicondu parechji documentu anticu, a catedrale di Antoine di Padova, in u locu di quale «a mezquita» hà crisciutu, era bella ancu da u puntu di vista di l'architettura.

Malgradu u fattu chì a cattolica cattolica, cum'è a maiò parte di e chjese ortodoxa, fù ricustruita dopu à sta cuncessione di e paese lucali da i turchi, certu funziunalità di u Gotico pò ancu esse vistutu. Per esempiu, in una finestra vitrata viduta annantu à l'entrata.

U minaretu vicinu à a mezquette hè stata posta à u 1863. A data di a custruzzione hè amparatu da dui inscriptions àrabbi à u pedi di u minaretu, perfetta prestu.

A strada, durante a guerra bosniaca, chì durò di u 1992 à u 1995, Bihac hè statu sutta assediu per trè anni, è perchè ùn hà patitu degnu, ma a mosche hè stata restituita.

Cumu ghjunghje?

A manera più faciule à acquistà à Bihac hè di ammirazione di a mezquette, da train da Sarajevo , a capitale di Bosnie-Herzégovine. Ma in Sarajevo da Mosca volarete hà da cambià - in Viena, Istambul o un altru l'aeroportu, secondu u volu. Ùn ci hè micca esse diretta ancu e volu aeree regulare.