Zedrebaion


Montenegro hè una veru perla di u Mediterraniu. Stu paese, stendu in a parti miridiunali di l'Adriàticu, hè unicu in parechji rispetti. In micca altru locu in u mondu vi trovu tanti risorsi naturali, laghi netti, playas bianche nè, riti veloci è e muntagni grandi, cum'è quì. Frà l'altri attraversu di sta terra sorpreneur hè u famoso monasteru di Zedrebaion, chì in a so bellezza ùn hè micca inferitu ancu à u Tempio di Ostroh vicinu.

Chì ghjè interessante Zhrebaonik?

U monasteru hè stata fundata in u 1818 in u situ di una vechja ghjesgia distrutta in u paese di Sekulichi, pocu distanti da Danilovgrad è solu 17 km da Ostroh. L'urìgine di u so nomu hè ancu interessante: da a lingua antica Slavonica a parola "lotu" hè traduciutu cum'è "estate eresia". A diversità di a so famosa vecci famosa, stu locu era chjucatu da l'ochji di i viaghjatori di curiosa per parechji anni è raramenti era inclusu nant'à u prugramma di rotte turistiche .

Oghje in u territoriu di u monastru Ortodoxu di a donne sò:

  1. Chiesa di San Michele Arcangeli. U tempiu principalmente, in quale più di 150 anni, i reliquii di Saint Arseny, Seraphim di Sarov, Alexander Nevsky, Matrona è Fevronia è assai altri sò stati cunservati. L'apparizione di u palazzu è tipicu per e chjese di Serbiu: a struttura hè parechje parechje è una spedizione di altare semicircular.
  2. A casa di l'ospitiu di u 1819, chì hè un bonu edifiziu 2 pianti fattu in un stile classicu strittu. U pianu più abitanti hè reservatu per a notte per i pellevii, in u sicondu ghjuvenu ci sò chjami di e mòglie.
  3. Ancien cimiteru.
  4. Inedificazioni è attuali.
  5. Un museu apertu à i turisti l'annata sana. In quellu chì vole esse acquainted with the rich history of the sanctuary.

In a photo, u monasteru di Zedrebaionik in u Montenegro pò parechje modesta è quasi naziunale: a so verita bellezza pò esse cumpresu solu per a visitazione personalità quì. Un aria fresca, coghju veramente chjucatu nantu à u quali fiori campi adoranti fiori, i picculi giardini chì a zòcchia cultivà baga, frutti è ligumi, tuttu ciò chì vinarà nantu à u territoriu di una di i tempii principali di u paese.

Cumu ghjunghje?

Zhedrebaik si trova vicinu à Danilovgrad , chì pò esse acquistatu da una nova strada chì cuntattenu a cità è u monasteru di Ostrog. Dopu passendu u paesu di Goritsa, già in ghjustu è impunite altre 200 m.Sè andate in un viaghju micca di u veiculu privatu ma da u trasportu pùbblicu, dumandate à u cuntrollu per a firmà in u paese di Sekulichi, di quali 10 minuti. vai à u monastru.