Land per piantini

A staghjoni principia per i veiculi di l'estiu è i cammie agricultori longu prima di l'iniziu di u clima fretu. Parechji pruprietari di i casamenti prefettenu di crescenu è a pianta di e so mudlanti nantu à i letti. Ci hè molte sottesi in questa materia difficili, a selezzione di terra pè e piantini pò esse cunsideratu cum'è u momentu più impurtante.

Chì duverebbe esse a terra pè e piantini?

U terrenu scupertu chjusu spessu prende à i malatii è u poviru sustegnu di e pianti. Hè per quessa, in più di cura, a salute di i pianti ghjovani depune da a qualità è a cumuzzioni di a tarra. Ci hè parechje dumande per esse, quì ci sò quelli di elli:

  1. U mischju di u mischju deve esse fèrtilu, questu, capaci di furnisce e piante da e sustegenu per u sviluppu.
  2. Una terra sparse è ligera hè necessaria per a cratera.
  3. U cuntenutu di sustanzi in u tarritoriu deve esse in un statu equilibratu.
  4. L'acidità di a terra per i pianti ùn anu micca esse neutrali.

È questu ùn hè micca tutti, ma u listinu principali di e dumandesi, secondu ciò chì hè necessariu di preparà una mistura per a sante di e piante in mudeli. No sorpresa, u paese di solitu da u giardinu ùn hè micca sempre adattatu per questu scopu. In fattu, u megliu di e piante da e piantini hè una mistura di varianti cumpunenti, per esempiu, turba, sabbia o humus.

U umu hè una surgente di nitrogenu per i pianti, facenu a terra pobule assai fertili. A socu hè un constituentu di un territoriu cù una capacità divisi, perchè l'aria hè entru à e radichi megliu. A so sustenìa populari com a turba possa immubiliate chì prumove l'umorità.

Hè fermu solu per indicà u cumpunenti principali - a terra. Si parlamemu di u tarritoriu per piglià pè e piantini, ci sò assai opzioni. A terra da u boscu pè e piantini hè pobata in nutrijenti, ma mischju cù l'humus hè micca a peor option. I jardinieri cunzidietti recomandanu di piglià solu terra in u propiu boscu, ma in corpu di u foresta. A strada, a terra turf hè ancu diversu in cumpunimentu, riccu in elementi necessarisi per u crescita pianificata. Forsi l'unicu cosa chì ùn hè micca minatu, hè di aghjunà friabili, mischjando cun turba o sabbia.

Inoltre, l'imbusciata a terra di mole pè e piantini meritassi i valori. Hè cresce chì hè liberatu da e larvagghi di e pianti è di e pezzi boni, hè digià sbagliatu.

Cumu pruteggià a terra per piantini?

In fattu, a cumpusizioni di a terra, adattata per u sviluppu di a terra, hè una grande varietà. In generale, hè cunsigliatu per piglià in contu di e caratteristiche di a cultura, i pianti di quale vulete fà. Per esempiu, per un pepino, una misura di turf è humus in proporzioni ugguali. Per pimienta è u pumadoru, a misura di u mischju hè dispostu da turba, terra (foglia o turf) è di sabbia. In questu casu, novu, un proporziu ugguali di cumpunenti. Per via, a sabbia hè facilmente rimpiaversata per u vermiculite o perlita. A listessa cumpusizioni hè perfetta per i pianti ornamentali.

Se avete dumandatu à cultivà e colti di colti o uulogiano, cunnettece dui pareti di a terra, a socu è l'humus, presu in un lòguolu.

Preparà a terra per i pianti

Qualchì cumpunente per a preparazione di una mistura pò esse una fonte d'infizzione da e malati è larva di pratiche. Forsi l'eccezzioni hè u sustratu di turf e coccu, trasfurmazioni in i loca pruduzzioni. Perchè, se tu pigliate a tarra da u vostru ortu, desinfectate in quellu modu chì si cunvolse. Quandu u primu paese si cogliu in a caduta è si n'andò in u patiu per friddà finu à a prima precipitazione. U bagnu di acqua per 45 minuti hè un altru mètudu di pesti e malatie.

Se parleremu da esse necessariu di calcine u so postu per e piantini, stu metudu di decontaminazione hè indicatu s'ellu si pò piglià u tarrenu in u boscu o in u situ. Per quessa, solu per esse situatu in u fornu durante a meza ora, pudete disinzià da e larvule è i patogeni.