Casa di i Chichini


A Casa di i Piazze hè unu di i fabulosi architettonii chjappi in Latvia . Hè un pianu anticu, chì era custruttu in u 14u seculu. U bastimentu hè situatu nantu à u centru di a strata - U Pianu di l'Aghjone , è invariabilamenti attrae l'attinzioni di i turisti chì facenu caminari in u centru di a cità.

Casa di i Chichini in Riga - storia

U primu suglimentu di a Casa di i Chjucchi sò in i tempi di l'Ordine Livonianu (1334), chì hà fattu e intervenzione militari nantu à queste terreni. Questu edifiziu divintò un postu di cummerciu per una cumunità di mercaderi chì anu chjamatu "Gran Grèmiu". Eccu cumprendenu e so cumerci è u cummerciale cummerciu. In questu custruzzioni, aspittàvanu e dispusitivi di merchenzie di altri paesi, chì si fece pussibule quandu i passeggeri visitati a cità. Eranu cummerciale straneri chì decide di creà a Cumpagnia in Riga , chì rapprisenta un cuntrastu à u mercatu stabilitu.

In seguitu, si juncenu cù l'imprendituri chì anu vistu i beneficii in vendita in vendita, è cusì l'Ordine era furmatu. A fratellanza hà sceltu com'è patronu Saint Mauritius, chì era da Etiopia è era di l'urigine di u populu nìuru, cusì i mercaderi sò stati chjamati l'Ordine di i Chjamati.

A Siconda Guerra Munniali purtò a distruzzioni in Riga, è a Piazza di u Palazzu fù distruttu tutta. Frà l'anu ughurtidatu era a casa di i Chichini. Ùn era micca toccu da l'esternu, i saccheghji piglià da e so premia tuttu u legatu di a fratellanza. Doppu, a parti di a pruprietariu robatu hè stata riittata, ma parechje cusì pricosa ùn sò micca truvati. Dopu à a fini di a guerra, u palazzu ùn hè micca stallatu di parechje tempu.

Solu quandu Leta indipendente, hè decisu di principià a ristaurazione di l'ughjettu stòricu. E custrutturi avianu a travaglià nantu à i vechji piani internu, erani casi scritti. In u 2000, a casa di i Chjocks in Riga, basatu annantu à a storia di u bastimentu, hè stata custruita in u stessu locu è ristabilitu à a so cundizione originale.

Struttura di u bastimentu

A casa moderna di i Chichini ( Latvia ) coincide in grandezza cù u storicu storicu, è a basa di u bastimentu distruttu hè un santu per u novu. I caratteristiche di a piazza di i posti sò quì. In u centru di u bastimentu hè un salottu, era a sala principale, chì invevvi era parechje camere. In i piazzi superiori eranu maghjani.

A facciata di l'edifiziu era supplementatu cù anni, u so primu dicurazioni hè stata fatta in u 17u seculu in u stilu di u Baroccu di l'Europa medio tempi. Subsequently, fu suppliitu cù una decorazione di litho-like di pietra, foraggi artistica è un enormu clock. In u 1886 in a facciata è stallati stati quatre zinced - Neptune, Mercury, Unità è Paix.

Durante a ricustruzzione in u novu edificu, pruvò di ricreà u vechju tipu di u bastimentu in quantu possibili. A data, pudete amparà u bastimentu nò solu da l'esternu, in ellu sò u Festive Hall è u Lübeck Hall. À quell'èpuchju, u salottu di salottu hà ricevutu ghjochi distinti di tutti i paesi, secondu a data storica, Petru I è Catarina II visitate quì. U salottu ristabilitu u so internu storicu:

L'edifiziu cuntene un vastu numaru di esposi, acquistatu cù i soldi di l'Ordine, queste sò l'arti d'argentu, snuff boxe è dipinti. U custruitu di a Casa di i Chichori pozzu è cunziddiratu cunziddi unu di i più stessi architettonico belli di Lettonia.