Mìtulu per a misura di u nivellu di personalità machiavuliana (MAK-SCALE)

Machiavellianism - Machiavellianity - una prupitati di l'individuu, cumprese cinisme, alienazione, friddizza emutibbili, disregard per a moralità convenciale, chì permettenu l'usu di l'altri pi i so propiti propii. Cù sta tipu di manipulazione, l'exploitu di l'altru propriu a so bisognu di a cooperazione, u desideriu di avè e boni relazioni è di vede bè à l'ochji di l'altri.

(Per a paraguni: a manipulazione hè u prucessu da quale un manipulatore obtiene più di un certu tipu di ricumpensa di quale averebbe ricevutu senza manipulation, è qualcunu si fa minti, almenu in a situazione attuale).

Instructions . Evalunu quantu i linii siguenti si ncontranu i vostri attitudini aboutu sè è altre persone. A valutazione di ogni giudiziu hà datu ad esse stampatu cù una scala di quattru punti:

Punti nantu à scala:

  1. Ùn ciame micca qualcunu per què site una cosa, perchè ùn vi porta micca un benefiziu.
  2. A maiò parte di i pirsuni sò boni è amori.
  3. U megliu modu di guverna cù l'autri pirsuni è di dicenu solu e cose belle.
  4. Avete da fari qualcosa solu s'ellu hè assestate sicuru chì questu hè correctu.
  5. U megliu hè di crede chì qualchissia vi pò tramuntana, se solu l'occasione adattata hè presentata.
  6. Avete sempre esse onesto, ùn importa ciò chì.
  7. In ocasioni ponu pardonnu l'altri per avè u vulete.
  8. A maiò parte di a ghjente ùn hà micca travagliatu diligently si ùn sò micca forza.
  9. Hè megliu esse ordinariu, pirsuna ordinale è onesta ch'è famosu è oghje.
  10. Hè megliu dicerà una persona per chì avete bisognu à aiutà, per inventà quarchi fiction è per incaricà quellu per aiutà.
  11. E persone di ghjucate in modu più onestu è bè.
  12. Quellu chì crede in tuttu, mette in gran periculu.
  13. U culpettore hè a stessa persona chì tutti sò noi, solu era stupidu chì era arristatu.
  14. A maiò parte di a ghjente hè veritativa.
  15. Per esse amate, bè à i persone impurtanti per voi, ancu quandu ùn avete micca amatu, hè intelligente.
  16. Pudete esse una bona persona sempre è in tuttu.
  17. A maiò parte di a ghjente ùn engaina micca (ùn sò micca fatale in burlatu).
  18. A voti avete a ghjustificà un pocu, hà burlatu à l'avè ottene u vulete.
  19. Per mentre, per incaricate hè sempre incorrecte.
  20. Perde una soldi hè un problema più grande chì perde un amicu.

Trasfurmazioni di MAC-SCALE risultati

A trasfurmazioni hè di ottene i scritte scritte in tutti i punti dritti in a scala currispundente. PM (l'indiri Machiavellian): 1, (2), 3, (4), 5, (6), 7, 8, (9), (10), (11), 12, 13, (14), 15, (16), (17), 18, (19), 20.

U numeru di paragrafru in i parcheghji anu una scala d'invintata di 5 punti. Queste i punti in u punteote totali di l'scala ùn sò micca i punti scritti à u sughjettu di teste, è a diffarenza chì hè acquistata dopu a riduzione di u punteddu (in a forma di risposta) di un puntu di sei.

Hè esse, hè necessariu di utilizà a formula: S = 6 - M, induve M hè a partitura scritta da u sughjettu, S hè a partitura chì rintra u puntu tutali per questa scala.

Interpretazione

Un livellu bellu di Machiavellianism (finu à 50 punti è sottu) suggerisce: timidez, educazione, l'absenza d'expressioni rude in a parola. A cumpassione, amori, cordialità. Empatacia, empatie, cumplette, intelligenza. Sensu di aligria da u prucessu (creatività). A necessità di l'aiutu, di fiducia, di ricunniscenza di l'altri, di u desideriu di una cooperazione estreta, d'attitudine amici à l'altri. Verità, fiducia, sincerità, conscienza.

Un altu livellu di Machiavellianism (di 50 punti è sopra) implica: u desideriu di parlà a verità, a critica, a simplicità, a perseveranza in l'ottu l'ughjettu. Dominanza, qualità di guida, aggressiveness, assertività, forza persone, amore di a cuncurrenza. A negligenza di l'appruvisazioni suciali, a tendenza à avè un opinione dissidenti, diffirenti di l'opinioni di a maiuranza, l'enfasi di risultati, pragmatismu. A cunfianza, l'autoestimu, l'indipendenza, l'aspirazioni per a rivalità. L'autoreffulgenza, a presenza di cunflitti internu, un fundale emotivo negativu in generale. Vanità, amori di lamentu, ambizioni, a capacità di adattà in ogni situazione.

E persone cun risultati forti nantu à questa scala (Poppies Ami - u termu propostu da R. Christie) sò i primi induve tutti trovanu stàvanu, cumpete, utilizendu l'altri, per mezzu di guadagnà, perchè l'altri l'aghju da gràzia per questa oportunità.

E persone cù qualchi puntuati in questa scala sò assai più successi in a negoziu, utilizandu stictamenti manipulatori è ricivienta ricunniscenza di avè un puntu mediu è ancu più basso.

Cum'è D.B. Katunin (2006), a manipulazione Machiavellian ocu una postu intermediate entre influenza imperativa è manipulativa, avè e caratteristiche cumune cù un è l'altru.

Quì sottu si prisenta Machiavellianismu trà l'altre strategicu di cumportamentu suciale, descrizanu e caratteristiche è i funziunarii distinti di l'estratèggi.

  1. Imperativamente imperativo . Coercion, agressione, orientazione è di fiducia in u statutu, forza è putenza. Ritualiu. Apositu di a viulenza è a ripressione. A facciata. Critica.
  2. Imperative-alienated. Dominanza, pragmatismu, razziunalitati, determinazioni. Initiative, perseveranza. L'autogestionazioni, aspirazioni per un diriggimentu. L'indipendenza, unfriendliness.
  3. Cynical alienated . Cinisme, narcisisimu. Escepticismu, pragmatismu, razziunalitati. Negligenza di a vulintà sociale. Non conforme. Sezione, un sensu di supranità. Ogni centru.
  4. Sassi è mercenari . Distrust. E cumpiteità suciale. Conducta conjonctiva (charm, flattery, confidence, adaptation, attachment). U utilizazione di e debili di l'altri abbitanti in i so interessi. Extracting benefices personali da interaction. Hedonism. Insidiousness.
  5. Mercenari inculate . L'aspirazioni latente, l'impetenu per influenzà a cambià a struttura interna di l'altru (motivazioni, scopi, valuri, credi, state mentali, humor, etc.).
  6. Manipulative-dependent. Un focusu di relazioni, interesse in altru. U scopu di stabbilà relazioni, per piacè. A vuluntà d'influenzà l'altru. Fate l'altru.
  7. Empathic-dependent . Striving for cooperation. Trust, verità, sincerità. Accounts per l'interessi è sentenzi di l'altru. Compassion, empatie. Sottucugnazione, u desideriu di ricivutu l'aprovazione.

Nota chì a prima strategia riferisce à l'impattu imperativu, u terzu - à u Machiavellianismu, u quintu - à a manipulazione è u settimu - à l'anti-Machiavellianism. A seconda strateġija ocu una postu intermediate entre l'imperiu imperu è u Machiavellianismu, u quartu di u Machiavellianismu à a manipulazione è u sestimu - trà a manipulazione è anti-Machiavellianismu.

A manipulazione è u Machiavellianism sò cuncetti ch'è cumparanu l'altri, ma sò micca idèntii. A manipulazione Machiavelliana ùn hà mai u funzione di influenzà à qualchissia per cambià qualcosa o d'alguna manera. U so scopu principale hè di ottene u cumentu. In questu casu, una altra persona hè o un mezzu per fà, o un obstacle. Piuttostu l'altru graduu di a personalità machiavuliana hè spressione, l'menu di menu a persone interessate da ella, anche di u fattu chì pò pare micca charming è assai interessatu in i so interlucutori.

Ma Expressive Machiavellian (Maki) spessu parunu calmosi, cunfidenziti, diretti à u risultatu d'azzione cumuni è spessu causanu simpatia among l'autri.