Abbigliamento di moda - primavera 2016

Senza una chjuccula stylosa, còmoda è chjappelle in a primavera di 2016, nessuna nena pò gestisce. Fighjendu infurmazioni cù e principali tendenzi in questu spaziu, per sapè chì mudelli per fà una scelta.

Asimetria

A primu tendenza di e ghjuvelli di moda di e donne in a primavera di u 2016 hè un corpu asimmetricu di dati. A maiò spessu pò vede i variazzioni di u coho di coite scritta, fatta di una varietà di materiali è decorata in parechni manere. In ogni casu, pudete truvà parechje altre options. Per esempiu, a fronte di a chjave pò esse distanza considerablemente allungata in fronte, pò esse spargugliatu un gran nùmeru di raghjaru o cuntrastanti di stitching, intravessu entre d'autri a angulidi diffirenti, un pianu di a cammisa pò andà fermamente à l'altru. Avà hè una individualità vivamente espressa è stile propria à a moda, è per quessa, a tarri di capelli sò diventate più oghje. A più pretenzioni di a forma di u mudellu, u megliu.

Combinazioni di materiali

Questa tendenza di moda di ghjuvelli di primavera in u 2016 ùn hè micca novu, cumencia cù a tendenza di e stagioni passat, quandu tutti i strati quasi chjappu chjappiżi, capigliati è capigli cù manichi di cuve di cuntrastu. Questa stagione i dissimulaturi andonu più oghje è oghje mudificà micca solu cù manichi faciuti di diversità di materiale, ma ancu ghjettie chì parvenenu cunte. Piglia a cunceta è tessili, suede è fur, materiali artificiali cum'è neoprene è poliuretane, è denim naturale, pezzi perforati è bè sfondate. A cammara hè oghje - ùn hè micca solu un articulu di robba, apposta per pruteggià u ventu è u friddu, ma dinò una strada di u so patronu. Per i disinfetti di tempore fridesu offre à cumprà e ghjunghje nantu à a primavera di u 2016 cù u manghjusciu di u pelle, è per i tempi più bagnu - mudelli cù perforazioni o inseriti da u mutu è u materiale trasparente.

Stampi Bright

A moda di a cammisa di a primavera di u 2016 ùn era micca indifferenti à e varie stampi brillanti o mutate. Avà sò oghji fattu ancu in mudelli di pelli è i so sustituti. Dischetti anmisoniali, monogrammi di disignatori, mudelli inuditori - tutta chistu pò esse truvatu nantu à mudelli di colture moderni. Ma a più famosa nantu à i ghiaccera di primavera per i 2016 serà un patronu fiurali, romantica è ricorda di u despertu di a natura. I fiori pò esse chjuchi o vasti, ma devendrai devientse bè luminosu è stravaganti.

Elementi metaliche

Metal - unu di i principali elementi decorattivi di i mudelli di ghjuvelli in a primavera di u 2016. Cippatrici massivi di metallu adornanu quasi qualunqui cosa da questu gruppu, chì hè statu quì nantu à u podju. In a moda questa stagione ritene à l'altri mudelli di magliette chjappi, induve a cintura hè enfatizata da un cinturallu largu cun un falcetta massivali di metalli. In u ghjuvellu di st'omici, ci pò esse straps di l'ombra u altre ornamenti nantu à i spalle, decorati cù elementi metallichi. L'interesse in i rocker di a moda hà ancu generatu un grande numaru di mudelli, decorati cù spicci, riveti, rettichuli, è ancu altri elementi di metalli.

Sand color è dressing of material

Se considera quale chjappi sò moda in a primavera di u 2016 in quantu di colore, quì quì l'alternattivi più interessanti seranu mudelli di culore giallu o rossu. È pò esse u tè è tessili. Hè ancu popolari sò mudelli fatti di a pelle chì anu aghjustatu, purtatu in parechji posti. D 'altra banda, in i capelli di coghju, mudelli di piani muderni sò ancu prudutti di tela lucalizata.