Ruccioni di a China antica

Cina hè unu di i stati cchiù vernici di u mondu. Ci era un grand imperu da principiu di 221 aC. e. A lot of chronicles è i matei archeologichi anu avutu finu à noi, quandu si pò studià a cultura, invenzioni, a religione è a robba di a China antica.

Moda di a China antica

L 'ideali estetichi di a China cambiammu cù ogni ghjornu. Per esempiu, in l'èbbica Tang, formule formi femminili anu evaluatu. In l'era di u Sun era modellu da esse eleganti, cun un pienu chjucu, fiore e un pezzu miniatuu. Li picciuttavanu assai strufinatu a perra cù strapelli stiffi, perchè ùn ferma più.

I cundizioni climatichi severi (friddi severi è calori), hà purtatu à a vistimentu di culeste di u Cinese. I tarritorii principali di e donne chjini:

  1. Ishan - un palazzu cumpichendu una sudore e una faldella.
  2. Jiaolingpao - vestitu unghustu, chì hè accettatu per annunzià à u dirittu (barbari era lavatu à a manca).
  3. Shenyi - un vestutu cutucatu di a cintura.
  4. Yuanlingpao - un gruppu cunzistenti di pantaloni largu, sweaters è un vestitu dapoi longu cù un collarlu.

Ropa da donna di a China antica

In a Cina antica, per vestitu, era pussibule di determinà u status sociale di una donna. I donne senzeli è poviri e donnevanu vistimenti di u cuttuni, è ancu da altri tessuti di a pianta. Hè statu basculativu ghjuvellu è capelli, in u quale era piacevule per travaglià in u campu. U robba era cunsideratu u vistimentu di l'imaghjini, in i baziardi severi eranu vistutu di parechji tippi. Da a chjagua, i donne inventori sò ghjunti incù ghiacciati nantu à u grassu di palla o pesti.

A famiglia imperiale è e donne nobili wiste silk. Eranu vistimenti gracciuni cù manichi longas, in u quali eranu troppu pantaloni. Invece di un bra in quelli ghjorni, e donne facianu una stanchula cunetta senza maniche cù buttone. Per u clima fretu in u so vestitariu, ci anu vistutu capre di lana è pelusa.

I vistimenti di a China antica eranu brillanti è ricche in brodite. Iddi eranu stati cunghjillati cù i circles decoruzioni - tuan, chì cuntene i simboli: fiori, farfantarini, pappà, è ancu stori di opere.

Calzature in u stilu di a China antica è assai diversa. In prima, sti chjusi eranu strappati cù strapelli nantu à i strapi. Pocu dopu, si cuminciaru à fà i scarpi fatti di pelli è tela. I Cavagnoli antichi chinesi travagliendu i scarpi in piani sali, chì era stata dicurata cù ricami.

E donne facenu altissimi hairstyles, perchè inveci di capelli, era cumune di usalli umbrellas.

A cultura è a moda di a China antica hè bella è ricca è esotica. Da generazione à generazione, i maestri corsi purtaru quarchi cosa nova, cù tutti i stranieri cù i so saperi.