Cumu aprinu à esse in silenziu?

Surely in a zitiddina, ogni persona chì sentiu un dicu: u silenziu hè oru. À a zitiddina hè stata ingrata è anu annunziata, perchè e tanti cosi mi vulia dì, tanti sò à sparte, ma di sughjettu turnò chì avete bisognu di esse silenziu, è questu silenziu hè ancu megliu di parlà. Ma cù l'età, anu da capisce a verità di questa diri. U silenziu hè oru. E questu hè veramente cusì. Hè per quessa, vi vede à pensà à l'apprendre à stà mutu è à sente, perchè pudete amparà tuttu, sia per esse silenziu è cumincià à sente à u mondu à l'intornu, è micca solu per a vostra vuci. Allora cumu puderete amparà à stà mutu - dopu in l'articulu.

Comu averari à silenziu - cunsiglii pratichi

In generale, pare chì, per apprendre à esse in silenziu hè simplice simplice: pigliate è seguite silent, invece di parlà. Ma questu proghjettu hè simplice solu da un tali puntu di vista praticu, perchè si avemu parlatu di psicoluggìa, tuttu hè assai più cumplessu.

A bisognu di parlà per una persona hè una di a basa. Dopu tuttu, quantu esse da esse espresi i vostri sentimenti, pinsamenti, se micca per e parolle? Qualchissia dice assai, perchè ùn pò micca currisponde à e so emozioni è hà bisognu à scacciallu. Qualchissia, à u cuntrariu, prova di cumpagnia qualchì voce cù parolle. Ma pochi pirsuni capiscenu chì quarchi vota valenu averma di mantene in silenziu per una cunniscenza megliu di sè è di u mondu à voi.

A psicoluggìa di l'appruntà di stà in silenziu hè chjaramente: per realizà a realizazione di l'impurtanza di u silenziu. A spessu i rilazioni sò distrutte da e parolle chjusi, chì, se pensate nantu à elli, puderebbe micca avutu esse dichjaratu à tutti. Ma u tempu di penserà abbastanza spessu ùn hè micca presentatu, perchè a persona hà cusì utilizata à parlà, chì hè incapacible per esse cuntatu.

I prettimi pratichi di l'apprendre à stà in silenziu è di parlà micca menu hè un votu di silenziu. Hè vale aduprà prima per esse silenziu per almenu un ghjornu. S'ellu hè difficiule di esse fiduciale à una prumessa simplicia, pudete fà per questa aposta nantu à i soldi cù l'amichi per puderebbe creà dunque una motivazione artificiale. Dopu stu ghjornu di u silenziu, vale a cunzidira quantu tempu è energia si cunduceranu in cunversazioni chì ùn sò micca necessarii, è quantu parechje parolle veramente impurtante ùn anu indepeditu, persu in un corpu senza sensu di sensesione. E quantu cosi ùn avemu nutatu, alluntanati da e nostre propria parolla! Silenziu, veramente, oru, ùn deve esse micca esse smegmatte in l'adultu, anche chì i genitori hanu annunziatu di ricurdà quella parolla.