Temperatura basica

U terminu "temperatura basale" hè accadufatu cum'è u so valtu più bellu. Hè un indicatore di cambiamenti chì si trovani in genitalia interna, chì hè osservatu sottu a influenza di a produzzione d'hormone. A medità curretta per quessa, a donna l'oportunità di determinà l'iniziu di u prucessu d'uvulatoriu è a so durata cun un altu gradu di probabilità.

Cumu cundizà à misure a temperatura basal?

Ancu quelli dritti chì sapanu quale a temperatura basica significa, ùn sò micca sempri capiscenu cumu identificà currettamente.

L'opzione più accettavule per definisce i valori hè di misurà a so leghje in u rectu, i.e. intruduce un termometru in l'annu. In seguente, fate dunque seguite e seguente e regule:

  1. Tutte e medizzioni sò presiati solu in a mattina, dopu à escezione è davanti à l'ascendante da u lettu, se possu in u listessu intervallu. In questu casu, hè bisognu di piglià in cuntattu u fattu chì stu momentu deve esse precedutu da un prolongatu, senza despertarà, dorme (circa 6 ore).
  2. A manipulazione deve esse realizatu solu in a pusizioni supina.
  3. Per esse micca l'errore, hè megliu aduprà u stessu dispositu di mette in permanenza.
  4. A durazione di a metioni in quantu basal hè di almenu 5 minuti.

Cumplementari medichi è risolvierevuli megliu da u primu ghjornu di u ciculu. Se parlemu di ciò chì hè necessariu di misurà a temperatura basal, allura u mezzu più appruvativu hè un termometru mercuricu ordinale. Hè ancu possibbili d'utilizà analogichi elettroni, ma per i so funziunarii di disignu, spessu sottumessi temperà erronni.

Cume à apprezzà corretamenti i risultati di i risultati?

Dopu capiscenu quantu è quantu à misure a temperatura basica, una donna hà da pudè esse evaluatu correlativamente u valore assicuratu. In questu casu, hè megliu di cresce nantu à u graficu di temperatura di u ciculu menstruale nurmale.

Dunque, in u periodu mensili, a temperatura da u primu à l'ultimu ghjornu di alta altamente crescente, da 37 à 36.3-36.5 gradi. Dove appressu à u mità di a durazione di u ciclu menstruali, a tampiratura normale hè generale 36-36.5. A l'ora quandu u prucessu di madurazioni di l'ovu, ci hè un crescenu di l'indicatori di temperatura à 37-37.4. In regula, tali valori indicanu chì in u mumentu hè osservatu l'ovulation.

In a fase 2 di u ciculu, a temperatura basal hè in 37-37.5 gradi, è solu 2 ghjorni prima di l'iniziu di a menstruazione accumenza di diminuisce.

Chì pò esse u devviu di l'indicatori di a norma?

I dati di supra sò l'indicatori di a norma. In ogni casu, in a pràtica, a temperatura pò varià significativamente. Hè per quessa, hè assai impurtante per sapè chì u cambiu di a temperatura basal in generale in parlare, è ciò chì l'influene.

Cusì, per esempiu, una lumera di diminuzione, finu à 36,5 i temperaturi basali prima di a menstruazione è a righjione di sopra à 37-37.2 ponu parlà di a presenza di endometritis.

In quessi casi, quandu u crescamentu di l'indicadori di temperatura hè osservatu in a fase foliculata di u ciculu, ci hè una scassa d'estrogeni in u corpu.

E cambiamenti di temperatura pò esse un signu di gravidanza. Allora, se a zitella hà una dimostrazzioni in a menstruazione, è a temperatura basal à u stessu tempu per 10-14 ghjorni hè guardatu à u livellu di 36,8-37, ùn hè micca esse superfluous per fà una prova di gravidanza. In più, in tuttu u tempu di gestazione, a tampiratura hè ancu crescita, postu chì u corpu amarantu prumova in modu l'articulu l'hormone progesterone.