Pudemu l'urina duranti a menstruazione?

Per una vera raggruppa, a ghjente hà da esse à l'instalazione medica è sottumessu certi ecc. Questa volta hè necessariu per u diagnosticu, u cuntrollu di u trattamentu, è in altri casi per l'esse rutine, per esempiu, per u travagliu. L'urinisi hè unu di i più cumuni. I so risultati ripareranu à u meditate anu meditatu assai di a salute di u paci. Ma hè impurtante di cullà urine correctament, solu l'studiu serà ughjettu. E donne puderanu dumandà una risposta à a quistione di se esse possibbili di fà l'urina duranti a menstruazione.

Effettu di a menstruazione nantu à u risultatu di u studiu

Questa prova necessita una preparazione è esercitu di e cundizioni in a vigilia:

Quellu chì hè obligatu d'escludiri l'ingressu di materia straniera in l'urina, per esempiu, mucus. I travaglii di iegge ùn sò micca usati, perchè puderanu cambià l'antecede bacteriale di u sistema genitourinariu, è questu distorsioni l'analizi. Sì una donna hà rimprupu u materiale in u periodu di ghjorni crìati, questu pò causà un sbagliu in i risultati.

Quelli chì sò intristinati da a quistione di se esse permette passà l'urinisi à intervalli mensili, hè bisognu di sapè chì i cedi di u sangue anu accadutu à u materiale, cà cambià l'indicatori, postu chì in questu casu, u mèdicu fermarà a quantità aumentada di civi di u sangue. È questu hè un viaghju di a norma è deve suscitarse una suspicion di certe malatie, per esempiu, pioneonefritis, infezzione di rino.

Inoltre, u risultatu di l'analizamentu pò esse distortu da l'epitelu uterine chì hà intrutu in questu. Aumenta a gravità specificità, affetta a trasparenza, è questu pudete indicà cistite, diabetes mellitus.

Durante a menstruazione, un gran numaru di bacteria ponu ingressà l'urina, chì vi darà un attachete à u duttore è dà ogni raghjone per riferite a donna à altri studii.

Certi ghjuvani dumane se possu piglià a orina nanzitutamente prima di u periodu menstruali o l'ultimu ghjornu. Hè megliu micca di cunducerà e prucessi in l'ultimi ghjorni di u ciclu menstruali. Questu hè spiegatu da u fattu chì i cambiamenti in a cavità uterina cummincianu ancu prima di l'iniziu di a purtata sanguina, perchè in questu pianu u risultatu pò esse falsa.

Ci hè una situazione di urgenza, quandu u pacifanu hà bisognu à esse screened, malfante i ghjorni crìtichi. Allora u duttore spiegà cumu per passà a so urina cù u menzu mensu. In questu casu, u materiale hè recullatu cù un cateteru direttu da a buca. Un prucessu simili hè in un locu medicu. Ci hè una parolla chì possu piglià a orina durante a menstruazione, usando un tampon higiènico. In ogni casu, questu ùn garante micca chì l'eritrozii è altre sustegnu straneri ùn sò micca include in l'analizamentu.