Ureaplasma parvum - trattamentu

A data, ùn ci hè un cunensu in quantu periculu è quantu perchè u ureaplasma parvum chì porta à u corpu umanu.

In quantità limitati, u ureaplasma si trovani in e donne absolutamente salutare è, in l'opinione di i scientisti, questa cundizione ùn deve micca una terapia medica. Ma certi circatori, per contrari, sustene chì stu microorganismu, causannu danni à i genitori sottu nisca circustanza. In cunnessione cù questa divisioni di opinioni, ci sò dui regimi di trattamentu per ureaplasma parvum:

Ureaplasma parvum - se hè necessariu di trattà?

Intendate scopre da esse necessariu di trattà ureaplasma parvum se ùn ci hè micca manifestazioni clinichi è ùn pareva nunda disturbanu, solu i risultati di disappruversi di e teste.

Sempre hè necessariu. Ancu s'ellu ùn sinsenu micca a manifestazione di l'infezzjoni, questu in nisun modu reducesu a gravità di a malatia. Dopu tuttu, stu microorganismu, perchè ùn mancà a capacità di furnisce in modu indipendenti, cù i sustanzi necessarisi per a vita, parasita à e cilestu internu è hè prutezzione da a mungula di cume da l'effetti di i fatturi ambientali.

Questu cumpressione a lotta cù u ureaplasma parvum è u trattamentu di a malatia, perchè micca ogni droga antibattere hè sappiutu per attruverà a cellula, è com'è u risultatu avemu un corpu cronuali di u prucessu cù tutti i consiguere.

U trattamentu di ureaplasma parvum hè particularmente impurtante in u gravidenza. Dopu tuttu, cum'è qualsiasi infestazione, l'ureaplasmo ùn pò micca solu impediscenu l'ocurrenti di u gravidenza è a causa di a terminazione di u gravidenza, ma ancu perghjennita pertendu à u zitellu, purtanu à a so minaccia.

Probabilmente, dopu à quì sopra, ùn avete micca dubbitu per voi s'ellu hà bisognu di trattà ureaplasma parvum, resta quest'omu per esse cumu fà.

Ureaplasma parvum - trattamentu cun rimedii folkiati

Di sicuru, ci sò manere di curate ureaplasma parvum remediesi tradiziunali. Di l'agenti non-farmacològii, hè pussibule l'utilizà i phytobiotici chjamati - sustegni d'urighjini vegetali chì anu pruprietà antibacterial. Sò includenu un extractu di l'agliu (pudete manghjà pocu di craci un ghjornu), un estrattu di echinacea stritta-leaved. Hè ancu possibbili d'utilizà l'altri fitochichemi, per esempiu, l'ingetazione di erbe arbeci, capretti d'urchiate. Ancu l'efficacezza di sti tratti ùn hè micca pruvata, ùn certamenti ùn portanu micca male.

Per a siringe è a hygiene esterna, l'infuzzione di u borse cortese è l'usi. Ma in ogni casu, l'douching ùn devenu divintà un usumulu è hè spessu usatu, postu ch'ella pò esse a prumove a "lavagna" di i microorganisimi benifichi implicati in a furmazione di una biocenosi vagina nurmale.

Medica

Cusì, cresce i scenze di u trattamentu di u ureaplasma parvum, à dì u primu stadiu di u trattamentu hè a terapia antibacteriana. Frà l'antibiotici per u cuntrollu di ureaplasma parvum applica i seguenti:

In questu casu, u cursu di trattamentu di ureaplasma parvum deve esse almenu 7-10 ghjorni.

Inoltre, per a prevenzione di candidiasi vaginal, hè cunsigliu per l'usu di fluconazole o di droghe antifungali similari (una 50 mg per ogni ghjornu, durante 10 ghjorni).

Per u trattamentu locale, l'applicazioni vaginali cù una forma d'unguali di l'eritromiti sò usati, ancu per 10 ghjorni. U sicondu stadiu impurtante hè a ristaurazione di a microflora di a vaġina è a so culunizzazioni cù i bifidobatteresi l'aziende è a bifidobatteria, in quantu à vintile acidòfili è termòfili. Per fà quì, applià suppositori vaginali cum'è Ginolact, Ginolacin. Dopu tuttu, una microflora sana impedisce u stabilimentu di i patogeni.

Ureaplasma parvum è pregnant

U trattamentu di ureaplasma parvum durante a gravidanza hè un questu più difficiule. E tuttu, picchì a maiò parte di i drogami per u trattamentu di u ureaplasma parvum o assulmente contraindicatu à i femini in imbarcelati, o u so effettu in u fetu ùn sò micca cunnisciutu. A forma relativamente segura per esse l'usu è eritromicina è spiramycin.

Comu avete digià capitu, ùn hè micca degnu dùbitu u pudere di stu microorganisimu insidiosu, per questu hè megliu da confià un unificatu qualificatu per trattà l'ureaplasma di parvum. Dopu à tuttu, u diagnosticu puntuale è u trattamentu ùn solu ùn aiutanu à salvà u gravidenza è sopra un zitellu sanu, ma ancu impediscenu u sviluppu di u seculu fiore postulfu, cù possibli fatali consecenzi.