U titmouse hà voltu à u barcone - un signu

Vivemu in l'era di una sucità assai sviluppata, i prestazioni di a civiltà è di u prugressu tecnologicu. In ogni casu, anche tuttu a mudernità di a nostra vita, a persone continuanu a crede in e antichi supersizio di i so antenati. Per parechje avvenimenti avemu un signu speziale. Sò cuncernanu tutti i scucchiichi impurtanti è i scontri minori.

Chjamate assai cumminzioni sò assuciati cù l'acelli. À quandu tutti i pani avianu asciuvati cù l'omu. Ùn hè maravigghiusu chì quasi tutti l'aria una persona cuncetta certu credoi. Crows realizanu missaghji neri, i cuculi di predichi anni di vita, i pailivelli svanitassi in u polu di prima di a chjagua.

E quali sò i signuli attaccati cu tits? Queste avvicibbili micca mai surtitu a nostra terra. Passanu l'estiu in i boschi freschi, inverndu vicinu à noi in cità è paesi. Ci hè parechje supersticionesi annantu à queste bellezza brusgiulosa.

Signs about the tits

À i seculi, a saviezza pupulare assorbutu e credenze seguenti:

  1. Se a finestra viaghjanu culpiti, ùn deve esse espertu. Cumu serà, l'opinioni diverge. Certi superstitivi predica a bona nova, l'altri - triste. Ma ùn avete bisognu à esse in prumessu per avè aghjustatu. L'uvellu ùn pudia micca vedutu u vetru o dumandatu à vultà i migliori di pane à l'alimentatore.
  2. Inoltre, una polemica nantu à u titmouse chì viria in casa hè interpretata ambigua. Se u titmouse hà voltu à traversu a finestra, ci sarà una grande felicità o una pena imprevisu. Tuttavia, ùn pigliate micca questu avvenimentu à u core. In l'invernu, i titmuzi congelate sò volte à volanu in l'atticcioli aperte per attruvarà l'aromu di a calidez è l'alimentariu.

E stati urbani sò spessu affruntati di a quistione di ciò chì significa chì l'avè hà purtatu in u barcuni.

Signs about the tits

  1. U trattamentu più piacevule hè u rinfriscanti in a famiglia.
  2. L'uccolu hà purtatu in u barcuni à a donna - vi mostra chì pò preparà pè u vince gravidenza.
  3. Sì l'ave hà purtatu in u barraccone è riintrettu volte, un signu dolenu. Ancestori personificatevanu in l'ubligatori un simbulu di l'ànima umana è hà cridutu chì puderia significà a morte imminenti di unu di i membri di a famiglia.
  4. A volte chì u piuvitate duvete volte à u barraccone à volta, è parechji sò preoccupati s'ellu hè un signu specie. Ùn ci hè micca credenzi specifiche relative à u nùmeru di pani chì anu pigliatu. Pudete trattà anch'elli manera cum'è i signori annantu à un tit, o micca impurtanza impurtanza à tuttu.
  5. Sì l'ave hà purtatu in u barcuni, ùn hè micca in prumessa per vulà via è si cumporteghja tranquillamente, un signu promete a pace à a famiglia . In questu casu, avete bisognu à alimentà u clientele chì ghjùnsenu è lascià.

Spessu, i pruduttori sò nantu à a finestra o l'armadju. Ùn hè necessariu di furnisce impurtanza especiale per questu quì si l'acellu viaghja à a strada. S'ellu si vede in casa, tandu avete da esse più preziosa, perchè pò esse disprezzu di difficultà materiale è perditi.

L'interpretazione piglià in contu l'ughjuli chì volanu in a casa sò assai contradictori. Pò dassi chì ùn avete micca circate un significatu profughtu in elli. Tudi sò pani assai intelligenti è spessu visitate casali caliu in l'invernu. Ricurdativi di i posti di alimenta, induve si ne anu manghjatu è volverse à daretu una volta Sperma di truvà alimentazione, ancu s'ellu u propietariu di a casa hà cambiatu per un pezzu u tempu ùn hè più in u locu. Allora, si un pappaghju di l'uccolu hà purtatu à u canale, pò esse curiusu.

I nostri ancestori hà amatu e pugno, cunziddi chì anu u paese di esse boni è brillanti. Per quessa, se una persona hè furtunata, è un titmouse hè à pusà nantu à u so bràcciu, unu de seguita hà bisognu à fà un desideriu! È se u titmouse à u stessu tempu hà datu un votu - hè stata vera!

Avete trattatu i segni assai facilmente. Di sicuru chì chì crià in i sinistri o micca di crede hè a cummercialità di tutti, ma ancu da un pezzu u tempu i signaghji sò riunite cù anni d'accumulazione. Allora l'avec eccu à a manu cuncepzioni è u successu.