Tacchi per ragazzi

Ùn ci hè dubite chì ogni zitella, ancu u più chjuca, vole à vede bè. Siccomu li fimmineddi ùn puderanu micca prestu attente à ciò ch'elli ponu visti, ma voi serebbe vistutu in u megliu, u più in moda, i più vistimenti è i scarpi di più. Cumpressu di peddi in i tacchi, e donne di a moda anu vulsutu più prestu. Ma di quale età puteva mette u cunfortu secondu l'esperti? Pensemu a cunsiglii basi di i ortopedici contesta una pregunta, da quale età hè pussibule di usalla taccu.

Regoli ginirali per sceglie scarpi pè i zitelli

I paisani sperienzii, sicuru, sò familiarizati cù i raccordji generali per l'scelta di i sapori di i zitelli, ma iemu ricorderanu di novu, è sottu se saperebiche chì i scarpi di i tacchi di i zitelli cumplegenu richiesti.

  1. U sole di i scarpi di i zitelli sò dati è flexibuli. Ancu ma l'scelta di stivelli braccialini d'invicchii, hè cunsigliu per attentisce à se l'ùnicu hè aggrottu. U so scarpe cù un supinatore sò precisamente per i zitelli chì anu avutu prublemi ortugisti. In contru, i figlioli sani avè bisognu di libertà per i peri. U più u più curtu u pede sustene, riparà, fassi, u megliu.
  2. Un altru fattore assai impurtante hè a talla di i scarpi. Duranti u piriudu chì a furia di u zitellu hè furmatu, i scarpi ùn deve micca pressu nantu à u peri. Ùn pò micca esse cramped è u megliu di tutti, se u ghjornu è u spaziu internu di a scarpa hè di 15 mm. Inoltre, ind'è i scarpi cusì, u zitellu deve esse capace di spustà i so dati un pocu. Questu hè, scarpa, in u quale hè impussibule di elevà i vostri ditte, hè ancu micca a megliu scelta.

E chì dice u talellu?

Dunque facemu dumane, avemu i scarpi cun tacchi alti chì permettenu e so zitelli - i so "sidenti gustosa" - sentate liberu? Puderete i scarpi di scarpi pè e zitelli pigliate un pisci più un centimetru, quant'è cunsigliatu da i ortopedici? Sfurtunatamenti, nimu. - A povere fixazione di u pede in quelli piani avaranu inevitabbilità à una cascata.

Ma u talellu di u puntu in testa hè diversu.

Puderete cumprà un pezzu petite per i zitelli chì avè cuminciati a caminari. Hè ancu necessariu. I zitelli in pre-scrittori sò cunsigliatu un puntu in un cinturellu o centimetru; i zitelli 8-10 anni di età micca di più di dui centimetri; I figlioli 13-17 anni - micca più di quattru centimetri, è i carusi di a stessa età, micca più di trè centimetri.

Ùn sò intendi à cunvince a vostra figliola per cumprà u calzari cù u piuvale più altu per i medichi permanenti, chì chistu pò conduce à cunsequenze irreversibile, solu per u pede, l'ossi di a perna, ma dinò per a spine, chì u sistema locomotrizale di u zitellu hè solu furmatu. U danni à i tacchi alti è latenti - ùn ùn mancunu immediatamenti. Questa hè a ghjustu pedagogica più grande. I sanu spessu ùn sanu micca chì cuntene i cunsequenze.

Invece, cum'è una misura psicologica (quandu, dicenu, tutti i cullez di classe sò stati nantu à i so tacchi è solu chì u to figliolu pò micca) puderà fà una compra di scarpi cù tacchi sali. In ogni casu, si deve esse permessi di scurdà cumpagnie cumpressi solu nantu à ghjorni individueli, o più bien di sera. Cunnitevi chì i scarpi di u ghjornu di ogni ghjornu ùn sò micca antichi, ma si scontranu i tendini di l'ultima moda. Allora u to figliolu ùn hà micca avè cusì un disgraztu inevitabbile per i scarpe di i zitelli per i tacchi.

Per sintetizà, in i scarpi di i zitelli à i tacchi, ùn hè nunda terribili si cumple incontestabliche di a cunvenimentu è u scantu ùn sia più di e norme stabilitu da specializatori ortopedici. Ma i pezzi per adulti di tagliu chjucu, chì, cede à i persuasioni di u so ziteddu, allora pronti à cumprà un primariu, ùn hè micca una scelta.