Inmanu Matthew Goode vi ghjucà in a serie basatu nantu à "Picnic on the Roadside"

Dopu un prughjettu interessanti chì a tistimunia: una adattazione a grande escala di a lettariu novella "Picnic on the Roadside" da i fratelli Strugatsky. Hè stata annunziatu da Deadline Briton Matthew Goode, chì i fanciulli di filmi sò bè ​​cunnuscenu in u prughjettu di "Game of Imitation" è "Downtown Abbey".

L'adattazione di i più apprizzati in u libru occidintali di i scrittori di a scrittta soviètica Arkady è Boris Strugatsky sò presentati à l'audienzia in a forma di una film multi-serie. I piani nantu à l'adattazione sò stati discututi in u 2015.

A serie hè ghjucatu da i capiunari eminenti: u pittore Jack Paglen è u direttore Alan Taylor. L'idea hè realizata da Sony Pictures TV è Tribune Studios.

Leghje ancu

Cosa cine?

Pensemu chì a parola "stalker" hè stata inventata solu da i fratelli Strugatsky. Eccu u titulu di u principale di u libru, Redrick Schuhart. Questa scuntata ùn hè custughjatu sempre per fà spidizioni per a "zona", da ellu ùn torna ma senza mani cù veli, ma cù strafigliari straordinaria.

Diciarani chì in u so tempu l'aligeri, chì si firmonu in a Terra, spiegà i sparghje, per restà è urganizà un "piacè di a strada".

Sicondu a trama di u novu, Shuhart pigghia u so amicu, Dr. Panov, cun ellu in un viaghju normale. Sta spidizioni per "miraculi" hè fatale.

Avemu notte, chì in Hollywood per un tempu longu pruvò "a Picnic nantu à una strada" nantu à un dente. In u 2006, Columbia Pictures anu interessatu à u libru. U titulu di travagliu di u prugettu era "Despois d'una visita", ma era mai finita.