Tradizzioni di l'annu novu

L'annu novu hè un vacanze chì tutti ci vole, senza altru età. Hè stanu cun impatenza, perchè hè l'Eva di u Novu Capu chì hà inturniatu à un ambienti spettaculu. Tradizziunni di l'annu originu in u distante passatu, è per parechji anni avianu cambiatu pocu.

Storia di i vacanze

A tradizione di celebrà l' annu novu appare in u Rusu anticu è finu à u seculu XV. fu celebrata l'1 di marzu. Appressu fù posposta à u sittembri 1. È solu secondu u decretu di Petru Santu, in u 1700, a tradizione cumincià à celebrà l'annu novu u 1 di jinnaru. In ssi ghjorni, i caseroni sò decultèti cù rampi di ghisa. Ma à mette l'arbre in i caseroni hà iniziatu assai dopu. À tempu, u costume hà diventatu una parte integrante di e feste d'invernu. Questa si sviluppau finu à u 1918, è dopu à 35 anni, era pruibitu di pona un arbre in questa festa. Nta mezzu di u XX sèculu. U costume hà tornatu è esiste in modu sicuru à questu ghjornu. Smart Christmas tree hè unu di i simboli di l'annu.

Annu novu - tradizzioni è abitudini

Per parechji anni, a festa hà acquistatu legends e signaghji chì aiutanu à creà l'umore:

Ogni paisi havi a so aduana propria. Cusì cunsigliu da noi, Santa Claus in l'America è l'Inghilterra porta u nome di Santa Claus, è in Italia, Babbo Natale distribuze rigali à i zitelli. In ogni paese, u so carattere magicu dà oghje di i zitelli.

Ma, sicuru, in ogni casa, ci sò tradizzioni familiarii per l'annu novu, chì facenu o speciale di vacanze, è sò ancu capaci di unisce parechji è amichi più più.