Cumu si fate bagnu un figliolu novu per a prima volta?

I ghjovani ghjorni fighjenu u mulinu cun cura. Cumpete sapine quantu impurtante u sviluppu è a salute di u zitellu chì presenta un certu prucessu di iegge. Un grandi eccitazione prupunendu i genitori parenti per esercitarete u zing a bagnare, perchè u zitellu hè cusì fraghje. Per quessa, hè bisognu di cunnosce in anticipazione a manera di bagnu u zitellu natu in casa per a prima volta. Questu permetterà di cumprà tutte ciò chì avete bisognu di u prucedimentu in anticipu, è ancu di più facilmente a realizazione di a manipulazione.

Chì deveria cumprà?

À u prucessu purtava piacè à i genitori è i zitelli, hè bisognu di preparà in anticipu quelli articuli chì vi farà u prughjettu còmico:

Avete bisognu di preparà una cullette separata cù l'acqua calda davanti à ogni bagnu. Hè necessariu per aclarà e foglie.

Chì in modu bbonu di u natuvulu per a prima volta?

Questa prucedura si deve esse fattu ogni ghjornu in u stessu tempu. Ma solu cù a capacità chì u zitellu hè sanu. A maiò parte di i genitori selezziunate per queste prucessu a notte di notte prima l'ultima alimentación. Ma u tempu di ghjornu hè ancu adattatu à paura.

A prima volta u prucessu tutale ùn deve micca più di 7 minuti. In u futuru, u tempu d'esse crescate. A tampiratura di l'aria in a stanza induve u prucessu hè chjucatu per esse realizatu ùn deve esse menu 24 ° C.

Prima di vagnari u so babbu novu per a prima volta, avete bisognu di scaricà di misurà a temperatura di l'acqua. Hè ottimali piendu si trova circa 37 ° C. Mentre chì u zitellu ùn hà mancu guéri la ferita umbilica, hè megliu cumprà u bagnu cù l'acqua furiosa.

U babbu striatu deve esse pigliatu d'una manera chì a testa mentreghja nantu à u pou, è i dete di a stessa mani tenenu a molla cerca di l'aixpu. L'altra banda deve supportu e peri. U terzu suprani di u pettu ùn deve esse sopra superficie di l'acqua. A manu chì sustene i so ghinchi pò esse rimettutu dopu chì u zitellu hè sottumessu à u bagnu. Ma avete bisognu di ricurdà a bisognu di affidà di sustegnu di i migghiori di u capu. Prima hè bisognu à lavà in paese. In seguente, pudete riesce u so zitellu da una parte di u bagnu à l'altru. Suggerimenti l'amichi è ancu pruvate spende i pedi da i stati. Per lavà u zitellu hè cunsigliatu da u collu à i tacchi. Assicuratevi di attentu à i palmi è i dete. Ùn pudete micca ruberà un pappu novu. Solu cunsacratu cù a to manu. Ùn hè micca cunsigliatu per u soapu o gel per a prima volta. In fine, avete rinsignà u zitellu cù l'acqua neve, impruttanu in un diaperu. Se necessariu, pudete utilizà prudutti di a pelle.

Questi anziani chì anu un figliolu, anu interessatu à basta per lavà un picciottu novu per a prima volta, s'ellu ci sò qualsiasi funziunalità di u procedimentu. In questu casu, avete bisognu di ricurdari di a nicissità di cura di i genitori. Duranti l'acqua, l'attenzione deve esse pagata à i genitori di u zitellu. Avemu bisognu di lavà u penis, cuminciannu un pezzu forti. Ma hè assicurabilmente inaccettante per utilizà a forza, Cumu pò diri à a inflamazioni.

Quelli parenti felici, chì anu una figliola in a famiglia, dumandanu ancu cumu si fate edità à a nova picciotta per a prima volta. Hè impurtante sapè chì u zitellu deve esse lavatu prima di mette in u bagnu. I genitali di a zitella deve esse lavata solu in a direzzione di l'anu.

Sicondu i signaghji nantu à a scatula di u novu per a prima volta, perchè chì a mamma lactante ùn avete micca prublemi cù a zamma, un liggeru materatale aghjustatu à u bagnu.