A razza di i cani alti

Alabai, o u Pastore Asiàticu Centrale, pertenece da a razza più antica di i pesti di guerre e guardi, a storia di a razza hè più di 2000 anni. In prima, i sti cani eranu traghetti pi pruteggiri i bandi di ovuli da l'ombra, è ancu prutegginu una persone da invitati invinnati - persone o predaturi.

Caracteristics Alabai

Per u Pastore Asiàticu Centrale, e seguenti funziunalità sò characteristici:

L'aspettu d'Alabai inspira u rispettu - hè un cane forte, forte è altu (à a caghjola di 60 cm) cun una capeta massima è un musculu chjusu è inturnuali. U culore pò esse sfarenti - biancu, nìvuru, grisgiu, rosso, bronzu. Ears e cuda più spessu si mette in i primi ghjorni di a vita di cucciolo.

Training Alabai

U cane Alabai hè un capriccioso, indipindenti, tranquillu, liberu. In ogni casu, cun l'educazione propria, ubbidisce à u capu di u pack è addiventà un cumpagnu favuritu à a so famiglia è à i zitelli. Hè per quessa chì averete bisognu à prestu attenzione à a furmazione, chì per allià ghjenarà accumenza in 6 mesi d'età, è da 9 mesi chì u cucciu d'avè averà in ellu u sensu di più, puderia usà un canella è cunnosci l'ordine seguenti:

U cane vole à passà tranquillu per piglià un catu, cambià o alimentu, ecc. Purposefully and consistently reach the title of the leader of the pack, u capimacherà cù l'aiutu di cumandamenti, intonations, actions. Avete bisognu di pudè mette u cumpurtamentu di u cane mentre ella hè sempre una cucciola.

Cunsiglii per Alabama

U Pastore Asiaticu Centrale hè megliu nantu à a strada, ma pò ancu esse accustà à vivre in casa. Ùn hè cunsigliatu di mantene un cane di razza Alabai in un appartamentu, ùn hà micca pussutu bè spaziu libbiratu è questu pò influenza nè u so caratteru.

Spessu, parechji prupietari sò custruisce un aviari especial per Alabai. U cane si ferma nantu à a strada, avè una casella per dorme è un canopy da u calore. Ùn vi scurdate di caminari: anche à vintu in un aviari, Alabai necessita di calà, senti fatte fisizie.

I cani di sta razza ùn deve micca bè di cura, a so lana hè resistente à a terra è hè aggradèvule ancu quandu sò longu passighjati per u boscu. A morte forte si trova in a primavera, se vulete, pudete purtà u cane in a strada, sguassate a lana. Pigliate l'aricchi di u ghjacaru, soprattuttu s'ellu ci sò signalati d'infezzione, ùn ne micca scurdate di fà u clip l'armi in casu di necessariu.

Lu maturità sessuale Alabai righjunghje à 6-8 mesi, ma u primu attinimentu ùn deve esse realizatu micca prima di 18 mesi, o u terzu estru, è in u cane micca più di 24 mesi. U ghjornu 9u di 14 di l'estru, pudete cumenciu per accuncià l'Alabai. Distinguisce trà l'appiccicazione manuale è liberu. L'attrachju liberatu hè pussibule si i animali ùn vi mancu esse aggressivu evidentu l'una di l'altri è l'avè avutu l'esperienza in quelle materia. Quandu u manuale di triccò, u propietariu aiutò u so cane, cunsulatu, tenendu unu d'un stomacu. In casu di agressione, pudete mette nantu à un musculu.

Alabai hè una razza sana, e malatie raramente prevalanu. Ma ci hè una pussibilità di dislasia di l'articulu di u codice è l'u coddu, cusì cunzidenu cunziddi l'alimentu di u cane, chì deve esse chinu di calcium, in particulari in cuccioli.

Cosa da alimentà l'alaiè?

Iniziatamente, pudete determinà u metudu di alimentazione: o alimentu naturali, o solu pruduttu seccu. Ùn aghjustate micca e manere!

L'alejandria cun l'alimentariu naturali cose cumprendi:

Aduprate u ghjornu duie volte à ghjornu, in proporzioni proporzionale à u pesu di u cane, ùn ti micca scurdatu di l'acqua puramente!

I distavanzi di Alabai derive da a so dignità - forza è instincte difesa. Nun mai oblite chì, prima di ghjè un cane chì pò strangleghje un lupu, è in mancanza di questu - altru cane. À tantu attenti à l'educazione di Alabai, avete bisognu di analizà a situazione è agisce u cumpurtamentu di u cane in ella - per ludà, impedisce o dà liberta. Puderete a prutizzioni di u furmazione di cane è sempre cunsigliu cumuni cù u vostro pècglero. Solu l'esse diventerà u vostru amicu leali è u scantu protettore di a vostra famiglia!