Taormina, Sicile

A Sicilia hà longu attraversu turistere cù u so clima favorevule è vista splendenti. In a più grande isula di Meditirrà, ci sò assai cità, quale hè Taormina (da Italia, Taormina). A cità hè situata nantu à a terrasse di u Monte Tauro à una altitudine di 205 m di livellu di u mari. A pupulazione di u fiumicanti citadinu hè di 10,900 abitanti, però, u numaru di residenti aumenta da parechji volte.

Taormina hè a perla di a Sicilia. Eccu avete da ottene veduti di u vulcanu Etna, u vicinanzi di e staggione dinò di Messina è di Catania, assai attraziu storicu è una cordialità Italiana. No wonder this place seduciò assai aristucratici, artisti, scrittori è bufani. Oghje, questu locu hè u mastru di i festivals di l'arte estensivu, à quale milla di fanali di tutti i paisani.

Per un locu à u fiumu di Taormina nantu à l'isula di Sicilia, sò parechji hotel. Sicondu i tour operatori, ci sò quasi 150 di elli quì. Tanti hotel anu u so ortu di i jardini è i piscarii cù a città di u mare. I terrazze magnifichi cù vista panoramica ùn abbandunate micca indiferente nessunu turisti.

Se ùn sapete micca cumu ghjunghje à u fiumu di Taormina da l'Aiacciu di Catania, uttene u serviziu di un busu. U dirittu à i trasporti di l'arghjintinu sò vindutu à tutte l'estremità di a Sicilia. Un bigliettu à Taormina hà du costu circa 5 eurò. U taxi accetta 35-40 eurò.

A cità di Taormina in Sicilia: attrazioni

A Settimione di Tavistrusione fù fundata in u 365 aC à l'abitanti di a cità portu vicinu di Nakos. A so longu di a storia, Taormina hà patitu da i guerri è di sacchimentu, cataclisimi è attacche. À u principiu di u XIX sèculu, a cità hà intesu l'attinzioni di l'intelligenti intellettuale europeu, è da u principiu di u XXu seculu diventò u locu sicilianu più famosu. In più di u festivale anniversariu di u Taormina, Arta in situ turistiche sò assai cavalli antichi. I strutturi più grande è più preziosi sò:

  1. U tiatru grecu. Custruitu in u 3u seculu aC. e. Per stabiliscia i fundamenti, era necessariu di nivellu a muntagna è muvianu centu mila centu metri cúbichi. calcariu. U teatru in Tavromenia abitava 10 mil persone è era cunsideratu u sicondu più grande dopu à u teatru anticu in Siracusa. Da i filieri superiore di u bastimentu puderete vede una vista inescuvata di u vulcanu Etna è a baia di u Mar Ioniu. A strada, l'anfiteatru spessu organa i festivali di cinema è ghjucatu.
  2. Church. Pò bisognu a visita a Cattidrali di San Nicolau cù fontane barocca è piani ornamentali, a chiesa di San Pancras, custruitu nantu à i ruvelli di u tempiu è a Chiesa di Nostra Signora, situata in u cima di u Tauro. L'architettura di e chjese cuntene elementi di u Baroccu è Gotico.
  3. Antichi edificatori. Assicuratevi di visità u Palazzu di Corvaggio, chì hè un primu esempiu di l'estilu Romanu in Sicilia. Quì hè ancu u solu esempiu di una torre di difesa arabe in Auropa. Un impurtante edifiziu hè u palazzu più anticu de Taormina Palazzo Vecchio.

Vacanze in Sicilia in Taormina

Se vulete acquistà più cun l'intrevu di a Sicilia, pudete visità excursions di Taormina. Serà invitatu à andà à a parti occidentali di a Sicilia - à a cità di Palermu , u centru di a mafia di Montréal o di Corleone, è per vede a grandi Cattedrale.

In più di interessani interessanti è attraversu, Taormina offre e pruprietà di turisti di u Mar Ioniu. In a cità sò telefuni di telefuni, chì cù u telefuni di carru torna turisti in a costa di u Mari Ioniu. 5 km di Taormina hè un paisolu di Giardini-Nakos. I so platti sò adattati per i zitelli. A strada, a staghjunamentu dura da maghju à uttrovi. U ventu è e venti forli di turisti sò raramenti disturbati, perchè pudete avete un bonu tempu in ogni mumentu.

Assicuratevi di attentu à caminari di a cità. Quì si troppu nantu à molti cafeti coffi, carritteri di caratteristichi è i stanzi cambiamenti inespettati. I spassighjate aghju cuntribuiscenu à u clima frescu di Taormina, u friddi in l'invernu è u caldu in l'estiu.