A più volanti ùn hè micca terribili: 19 risposte à e dumande più frequenti sò dati da l'agagliati di l'imprese aereo

Ùn ci hè micca assai infurmazioni nantu à cumu l'operazione di l'avvena, chì pò causà a so cascata è l'altri sfacciati in relazione cù stu tema, per quessa chì i passageru anu parechje dumande. Uni d 'elli dicideru di responde francamente à i so cumpagni di l'aria.

L'aria hè ricunnisciuta com'è unu di i trasporti più sicchi, ma assai persone, ancu i quelli chì volenu spessu, anu teme. Ghjè in a maiò parte di cuncetta micca raghjunatu è cunghjuntatu cù un malincipente di u travagliu di l'avvanu. Per correggeremu stu difettu, i piloti è l'attitudini in a busi rispondenu a dumande più populari chì i passageri dumandenu.

1. Pudete un puzzichevulu di terra un avere?

Avutri muderni anu un sistema di cuntrollu chì hè capacitu di guidà l'aria nantu à a ruta visduta da una altezza di 300 m à un pianu sanu in a pistaway. U sbarcu pò esse realizatu nantu à u prugellegu, ma u pilotu hà monitoratu a so operazione è stabilisce a cunfigurazione necessaire per pattore. Immediatamente prima di lassà, a direzzione di l'avvena hè occupatu di u sistema di viaghja di glide, questu, curretta u muvimentu di u radio beacon. Curiosamente, questu sistema hà travagliatu ancu se l'avvena hè un'eneralizazione assicurata.

2. Pensendu dorme duranti u volu?

Temi di assai persone: i piloti s'eranu durmenu da a ciuperia, è l'avveda cascate. Ma in fattu hè più di una fantasia salvaje chì un fattu. In a maiò parte di i casi, dopu chì u cursu hè sottupostu, u pilatu di l'autopilot di l'avvena hè attivatu. Inoltre, dispatchers sò sempre in cuntattu cù i piloti, esigenti feedbacki da elli, perchè ancu se u pilotu dorme, ùn dura micca longa. À volti largu, i dui anziani o à trè piloti ponu travaglià, chì permette di cambià d'altri.

3. Cumu si preparanu pè u volu?

Uni pochi d'oi prima di u volu, i piloti passanu l'ecunumia medica è andemu à un briefing in un locu spiciale. Allora apprencenu di u clima è discute u matte di u volu si volse. Una ora prima di u volu, l'avvena hè inspecciona è i preparazione per a partenza partianu. Dopu a dispunibbra cù i cumandanti à bordu, i passageri sò imbarcati.

4. Perchè u pilotu pò vedà voce in a cabina?

Oghje chì i piloti anu voltu à u vostru locu di travagliu (punti di partenza di u viaghju), è ponu esse truvati in a cabina di l'aria. À u stessu tempu, si portanu un uniformu, sò strettamenti pruibitu di valdi di dorme è di vedere films in l'udienze. Questu hè spiegatu da u fattu chì per esse furmazione di furmazioni ponu causà a ghjente di fà parechje questione è un sensu di panicu. In a maiò parte di i casi, per ùn avè micca pruvucà a situazione pratiche, i piloti volenu nantu à i posti privilegiati chì sò stati situati in u cabinetti di i piloti, o in a prima classa.

5. Si un zitellu nascì nantu à un avianu, chì tipu di citadinanza avete da vene?

Rari, ma ancu c'eranu situ situ chì una donna hà datu nascita direttamente nantu à l'aria durante u volu. A decisione nantu à a citatinanza chì u zitellu ricivarete hè accettata da a cumpagnia di a righjoni chì conta in a legiżlazioni attuale. Ci sò 3 scelte principali: u certificatu di nascita pò esse emissariu da u paese induve l'aviationa di l'aria hè registrata, nantu à quale l'aviazione hà voltu o questu induve l'atterra era fatta. In a maiò parte di casi, a prima opzione hè scelta. Un fattu interessante: certi città di furnisce i zitelli un bonus - elle fly a so vita sana per liberà in ogni locu o mondu.

6. Cumu spessu ocurrenu stazione?

In fattu, u numaru di accidenti assuciati cù l'avianu ùn hè micca quantu quantu pari. In u celu, i prublemi sò rarissimi, è, sicondu l'statìstiche, a più parte di l'incidentati sò in i primi trè minuti dopu à tluca è à ottu minuti prima di lassà. Inoltre, ancu in casu d'un chjuche chì avianu circa u 95.7% sopravivenza. Se ci hè teme, da chì deve esse cunsideratu chì i posti più sicuri sò cunsiderate cum'è in a cuda, è hè cunsigliata ancu di cumprà sighi à quattru fila per riservà a prossime. Un fattu interessante: u accidenti di l'aireaghju più grande hè stata annantu à a terra, quandu in u 1977, duie avere attache in a pistaway. Stu acciditu ammazzò 583 persone.

7. Ci hè "avvii" per avioni?

In fatti, i rotuli specializati sò stati sviluppati, chì sò distribuiti in altizza, cum'è in un di direzzione volare cun un altu livellu, è in a direzione opposta - cun una parazione imparata.

8. Perchè ùn pilotani ùn portanu una grossa è mustache?

Tali decisione ùn hè micca persunale, ma hè cunsideratu una regula, cum'è una barba, u moustache è l'altre facimenti faciale, per esempiu, piercings, pò causà l'maschera d'ossigenu per ùn esse squadra in face di una emergenza. A tali situazione riscava a vita di passageri, perchè i piloti sò permessi solu un ligame unshaven, nunda più.

9. Cumu sò stati obligati per apre a otturatore di vandalizza prima di attrachjonu è purtatori?

Hà digià statu citatu chì a maiò parte di l'emergenza si sviluppanu durante l'atterrazioni è l'affaccà, è i cortini sò deve aperte per chì e persone in l'eventuali d'una emergenza sò bè ​​orientati, cusì i so ochji hanu da esse aduprati à a luz di u sole. Inoltre, i passageri è l'assistenti di u volu puderà vede ciò chì passa di l'acqua.

10. Ciò chì hè più siculu "duru" sbarcatu nantu à a terra o sopra l'acqua?

I pelle sò spessu affettate chì in u pattu di l'attinzione d'urgenza prefessu di guidà l'aria in l'acqua, mentre crea una vista ingannente di e persone. Infatti, l'scelta di "terra o acqua" depènni à u mudellu di l'avvena, ma in a maiò parte di i casi hè più faciule à aghjunghje l'aria nantu à a terra senza perdita seria di l'acqua. Questu hè spiegatu da u fattu chì, esce da esse, u liquidu hè più "rígidu" per a so densità è a coherenza. Inoltre, dopu à l'atterrissage, l'avvettu sarà rapidamente sottu l'acqua è a ghjente ùn duverà micca u tempu d'esce. I studii indicanu chì i chance di terra sopraviventale nantu à a terra sò più altu ch'è di l'acqua.

11. Quantu serà pussibule di utilizà maschere di l'ossigenu?

In u risultatu di l'esprissioni o per l'altre emergenza, a cabina pò diventerà. À una alta altitudine, una persona prumova l'hypocrisia, perchisce u cuscenu è pò spìranu. Per impidiscia questu, ci hè una maschera d'ossigenu persunale nantu à a sedi di ogni passageru, è hè creatu da 10-15 minuti. Duranti stu tempu, u pilotu hà avutu tempu per abbandunà u pianu à l'altitudine, induve a pirsuna pò spiegà respira. In modu, u pilotu hà a so propria maschera d'ossigenu persunale, è hè stata cuncessione per un tempu più longu, postu chì a funzione di u pilotu hè di sbarcari l'aria senza perditu a cuncentrazione. Prima di elevà un avianu à l'aria, hè mandatu à verificà a realizazione di i mascarati di u pilotu.

12. Pudete una persona ordinaria tene un avianu?

A rachja di assai peliculus di l'avvocu conta storii di quantu pò esse parechje persone è ancu i zitelli d'avè pianificatu senza avè mai serii consegni è tragèdichi, trà pezzi di dispatchers o d'altri fonti. In quantu à situazione reale, l'esperimenti amparanu chì hè abbastanza pussibule in u avvena mudernu. Studi rializati annantu à u simuladoru è l'amministrazione puderanu taglià à a so cumpagnia. I boni probabili di successu sò debbutu à a prisenza in l'aria di i sistemi di l'informatica muderni chì ponu diretta è di terra l'avvena, cù a direzione curretta in a cumunicazione radiale cù u dispattatore.

13. Perchè un avvena pò esse mandatu à una seconda volta?

Sicondu l'urdinati, i passageri sò assai fervenziosu quandu, invece di l'aturanta longa, l'avianu principiatu a ghjustizia. A decisione di mandà un avianu à a seconda volta hè una situazione regula, chì pò succede per parechji razze, per esempiu, se un ughjettu hè truvatu in u runway, un ventu forte da u ventu soprente, o l'aeroportu hè chjusu per un aterragu di emergenza di u volu especial.

14. Chì significarà u spirale pintazzatu nantu à a turbina?

Questa figura realizava una funzione importante, postu chì a turbine pò travaglià in silenziu, bisognu di signalu visuale. Hè statu gravatu parechji casi, cum'è a ghjente hà avvicinatu, è u flussu di l'aireu elaburau per una longa distanza, chì causò feriti seri. Per escludiri tali accidenti accuminciau a mette nantu à l'intermediu di i sinistru di turbine, perchè pudete capiscenu, a turbina hè o travagliu.

15. Cumu possu turnà in la cabina, quandu a porta hè chjucata da l'internu?

Per a salvezza di u volu, u passageru ùn pò micca apre a porta à a cockpit di i pratichi, postu chì hè stata bluccata dopu chì ogni sustegnu u so postu. Ci hè sempre un riscu d'una emergenza, per esempiu, i dui rimi pò perditu a cuscenza. In questu casu, l'assistente di u vente cunnisciutu un codice speciale chì apertie a porta. Per ogni volu, una cumminazzioni hè sceltu, è hè infurmatu prima di a partenza. Doppu l'intruduzioni di u còdice, a porta abrir in un minutu, ma se u pilotu vi per a càmera di vìcamera chì u membru di u bandistru ùn vole micca di passà, ellu cuntene u pòtu è ùn ci ùn sarà micca una oppurtà per aperta da l'esternu.

16. Cumu manghjaraghju a piacè durante u vulariu?

I passageri è i pallidiferii mancianu cun diversità, è l'ultime offre parechji platti à sceglie. In a maiò parte di i casi, hè pollulu, pisci è carni cù diversi platti, è ogni pilotu hè sempre datu varietà alimentariu. Hè necessariu per esse l'avvilanatu per i prudutti identiichi. Pigliate i palluni di alimentariu à u turnu, è ghjè generalmente succede righjuntu darrì di a rota in leie speziale.

17. Ciò chì succèse sè tutti i motori ùn mancanu?

Quandu l'aria hè avè ottinutu l'altitudine necessaria, i pratichi activate u modu in quale u mutori operanu cero spinta. Questa pò esse paragunata cù a situazione quandu u carru vènenu in u monte è a palanca hè in pusessu neutru. Un fallimentu assicuratu di i motori hè micca raramente listatu, è in questu rispettu, i piloti anu una struzzione per u so resettore. I passageri ùn avete micca bisognu di tuttu, perchè l'avianu pò ancu esse sitate à a ricerca di pianificazione ancu senza mutore. Questu hè u veru reale: in 1982, un avvena di Boeing 747 caldi in un nùmbulu di polvara chì si furmò com'è u risultatu d'una erupzioa volcanica. In u risultatu, tutti i quattru mutori refusiè micca, ma i pratichi sò stati capaci di sbarcà l'aria in l'aeroportu vicinu, è nimu di i passageru eranu lasciati.

18. Hè u chjuche, furmatu o in coliszione cù un ovu ucculu?

Parechji si sorprendenu da u fattu chì i passageri ùn si sentenu micca è ùn ne capemu chì i lampi ghjucanu à l'avvettenu è l'unicu chì pò succede è l'apagionazione di u sistema. In questu casu, i piloti sò solu facile micca e crescente, è a voce cuntinua in u modu normalu. Hè sorprendente, u periculu hè sopratu da l'acelli chì ponu ghjunghje à u fanàticu è a turbina, pruvucannu a so distruzzioni è ancu a cumbionà di u mutore. Inoltre, una colisazione cù un pappaghju ùn pò micca "surviglià" u brisbane. In modu, l'aeruportu utilizanu mètudi diffirenti per scantene e paesi, per esempiu, generatori di u sonu è ancu i helicopteri. Periculosa per l'avvena è a silezza, ma i prublemi meteorulogichi sò preliminarily determinate, è ponu esse sulati.

19. Perchè ùn passene pasitarie perchute in casu di una catastrophe?

Relying in un parachuting durante un chjuchevellu hè stupidu, è ghjè perchè assai persone è ancu in un locu rilassatu ùn pò micca degà piglià un parachutingu è di colpu sicuru dopu un saltu. Inoltre, per saltà in modu sicuru d'un avianu, devu passà appictamentu à una altezza di più di 5 km sopra a terra.