Un passaghju impressionante cù un fotografu nantu à u Baikal inverndu!

U fotògrafu Moscu Kristina Makeeva hà visitatu stu fabuloso contu - hà da 3 ghjorni à u lavu più profundo di u nostru pianeta in l'invernu è hà tazzatu un rapportu di foto fantastica!

1. "Baikal hè impressiunanti. Questu hè u lagu u paesu più profettu è più limpu nantu à a Terra ", dice Christina. Quandu avemu avutu stu viaghju, ùn anu mancu fà chì tuttu s'hè maravigghiusu, majestuosu è fabuloso ... "

2. "Baikal ci hà fascinatu cusì cù a so bellezza chì i trè ghjorni di u viaghju ùn pudemu dorme ..."

3. "Scuprite un locu friddu chì hè 600 km long è hà un spessitu di ghiaccio di 1,5-2 m. Sì, una macchina di 15-tonni pò passassi comodamente!

4 "In ogni parte di u lavu, u ghjocu hà u so propiu patronu, è tuttu perdu l'acqua congune u nivellu per u ..."

5 "À u modu, u ghjocu nantu à u Lavu Baikal hè u più trasparenti in u mondu, è pudete vede u pezzu, culori verdi è ancu i pianti nantu à u fondu!

6. "Baikal in tempu d'invernu è attrae vaghjime. Si movenu versu a superficia ghiaclatu nantu à i slitti, i patine è ancu e bicycles. A più estremita passanu parechji cintunari, fate a tenda nantu à u ghjacciu è stà per a notte!

7. "Ùn crede micca, ma in certi parti di u lavu, u ghjianu aspetta com'è un mirroru veru, è ancu pò piglià a vostra rifarenza nantu à a camera ..."

8. "Eccu un locu stupendinu. Moltu spirituali è atmosferichi! "

9 "U gaddieru fracassate incessantly. Quandu a fretta torna più forti, si spende. Sapete chì a durata di tali cracke pudete alcuni 10-30 km, è in larghe sò à circa 2-3 metri?

10 "Hè impussibule chì u crackling di u ghjacciu per u so sonu è di u sonu, più com'è un spirimi o pattu di canuni. Ma grazia à quelli crachi, i pesci anu sempre l'osigurimu!

11. U ghjàllicu nantu à u Lavu Baikal à maghju, ma in April avete scuntatu di pisà ... "

12 "E si avete vistu assai buccia di ghiacciulate in u ghjacciu, pudete sapè chì da u fondu, u gasu di methane emessu da alga hè sottumessu à a superficia"

13 "A legenda dice chì u babbu di Baikal hà 336 fiumi di figlioli è una figliola - Angara. Tutti i "figlioli" cascàvanu in Baikal, per rinvià i so riserve cù l'acqua, ma a figlia hà amatu cù u Yenisei, è hà pigliatu l'acqua da u so babbu per u so amatu. Cù l'ingerimentu, u Patre Baikal hà ghjittatu un pezzu di petra in a so figliola, ma l'avete mai in questu. Dopu ddu puntu, stu clod-rock chjamatu a shaman stone è a fonte di u fiume Angar!

14 Ma a ligenda, dopu tuttu, hè intravindicatu cù a verità: Angara hè u solu fiume chì danu di u lavu, tutti l'altri si mette in questu!

15 Poveru, hè l'invernu Baikal ùn hè micca u postu più bellu in u mondu?