Ghost Glazier: A storia di una poltergeist, vista di tutti

Ghost, smashing windows di casi e autò, hà vistu parechji persone in u mondu. Hè ciò chì dicenu di ellu.

In a storia di i fenomeni paranormal, ci sò assai più "modesti" visitatori, nantu à a surgenza di quale sapia unu o duie persone chè "barabashki", dichendu in alta stanza prima di centu di testi. Unu di i ghosts più impurtentamente hè u Ghost Glazier, chì a so prò egenza hè stata pronta da i servizii privati ​​sovi i Stati Uniti. Ma quellu chì ùn pudia truvà una spiegazione scientifica per i so trucchi ...

A Storia di u Ghost Glazier

A prima visita di u ghost à i Stati Uniti hè stata fatta in u 1954. U 12 d'aprile, a rivista populari di a Vita spuntò cù una nota annantu à una "pesta invisibule" chì spalleció 1500 attitudini in u statu di Washington in una settimana. Catch a bully, à calculà l'instrumentu di u criminali falliu. L'archivi sustinuinu solu una parte di u testu di sta nova:

"In a cità di Bellingham, una persona invisibile in una sema hà scumatu più di mezzu mila vetru. In particulari i carchi, in u quale u vultu vicinu ghjustu in corra. È ùn anu truvatu l'uggetti per quale hè stata fattu. I spécialistes hanu prupostu in numerosi ipotesi, chì varieghji da i vibrazzi còsichi è chì finisceranu cù l'onda di u sonu di u tubu di escape. Ma ùn una sola versione spettava tutte e fatti. U fattu hè chì i buchi ùn parevanu micca solu in u vetru, ma ancu in i porte di i carchi, è ancu in u tapicatu di i posti.

Forsi u ghjurnale annunziava scurdate di l'incidente stranu, si in trè ghjorni, a pulizzia di Seattle ùn cercanu micca à i violatori di l'ordini pubblicu, chì spallevanu tutti i finestri in i strade cintrali di a cità è u vetru in autucitati parcheggiati. U capu di a polizia anu scrittu ancu un appellu à i residenti in un ghjurnale locale cun una promesa di catturà quelli chì facianu i disturbi. E iniziu un strumentu di vetru rotulatu, chì ùn anu truvatu micca almenu una spiegazione più o menu lògica per l'antichi stranguli di u poltergeist. Accunciatu trè ghjorni dopu u "attaccu di vetru" hè ripetutu - questu ora in Ohio. U recidivista hè invenzione in tuttu u territoriu di l'America.

È assai rapidamente, a pulizzia anu ingeratu cù l'invisibili, perchè quasi pruvucò a disturbazione populari. In i so pranzi senza firmà e case di i residenti di Los Angeles, Chicago, Cleveland è Kentucky. I sheriffi lucali eranu corse i mani: cumu pò aghjunà un criminali se u vetru di stà brisa in fronte di documenti di testi, cum'è per magic?

In pocu tempu l'albizia di a splutazioni di i case è i carru vinìanu da Italia è Canada. U dipartimentu di a pulitica di novu hè statu cun l'idee di circà i pezzi di u Phantom Glazier in altre paese. A risposta veni rapidu è immediatamenti colpu di l'imaginazione: a URSS ùn era micca surprised in a so esistenza, perchè l'abitanti di a Russia tsarista capiscenu. In u vaghjimu di u 1873 una famiglia nobili di San Petesburgo hà avè dispostu una festa per l'invitati, a quale l'invitati sentu una steezza di cuttuni. Quandu si firmonu, era diventatu chì qualchissia avia spizzatu tutti i finestri. E, cum'è chì u piuvitù statu sculpitu da una vanda di diamanti. U glazier, chjamatu da i propietarisi di a casa di a matina, ùn era micca surprised à ciò chì era successu: ghjunse chì ùn avia micca per u primu mesi sguassatu i tracci di i bagnati di Privy Glazier à tutta a cità.

Ufficiali suvièi di u Ministeriu di l'Internu, cunnisciutu da u mondu sanu com'è ateisti, anu da mandà à i cullighiti di e dati in i Stati Uniti in a legenda urbana chì hè stata cammendu in San Petersburgo da u 17u seculu. Ci era un maestru in quelli ghjorni, obsesionate cù l'idea di creà una utili per u vetru di curretta, capace di fà furieux, ancu anche. Quand'ellu successi, hà cambiatu i culleghi u travagliu di a so invenzione, ma era ridiculature per elli. U maestru arraggiatu andò à a finestra è u sguillà cù u so palmu per chì u stessu bule dapu immediatamenti quì. Dopuè u quale dissolvi in ​​l'aria è ùn hè mai vistu. I vittori in u rughjonu mudernu pre-evoluzione, sempre aghjunghjeu a furtuna di l'uppurtunità di fà soldi nantu à i so trucelli.

Chì hà fattu ciò chì u Ghost Glazier s'assumiglia à cumminci?

Forsi stu ghostu pocu hè abituitu da a soledad, è hè davanti à i ghjente in modu diversu. Ci hè più di una prova di cumunicazione trà e tistimonii di "pogrome vidéo" è i so culprit. In u 1964, in a pianta di Wrocław, in a Pulonia, i langue si preparanu da mandà à e trains à l'estazione quandu un omu pocu cumparatu davanti ad elli. Hè statu chjamatu, ma si senti strammi, dopu chì tuttu u vetru splava in i treni. L'imaghjina di u visu di l'imaghjini cascò davanti à a terra.

In u sittembre di u 1977, pocu distanti da Petrozavodsk, una criatura assicurosa pareva in u celu, simile à un medu luminoso. Emissi renti di luce chì penetrava a finestra di i casi è parevanu "cutà" in pezzi. I razzi fini raghje l'aghjunghje fissenu l'arburatura in i tocu, ma u vetutu stessu era friddu à u toccu! U fenomenu hè studiatu per u staffu di l'Academia di Scienze di a URSS, ma i risultati di i so ricerchi foru classificati. Hè sceltu chì, sicondu a versione ufficiale, tutte e rispunsabilità per i trucchi di u Ghost Glazier hè stata nantu à u bellu ghjornu.

Quandu l'apparizione di "medusa" hè stata ripetuta in Petrozavodsk stessu, a KGB hà iniziatu u prughjettu "Grid AN", cuncepitu per aghjunghje l'autore di vandalismu. Mentre un furmatu di esperti speciale circava un poltergeist per i signali avanti, ellu parechje in Fryazino, induve, in fronte di una classa di 30 studienti, spizzò i windows in a second floor di l'scola. Aviu avè a sapiri chì a pesta fanta cum'è elusive ...

U cumpagnu più cercanu cun ellu hà fattu l'ingignore V. Bagrov di Tuapse. L'omu hè stata sola in u so appartamentu quandu sentia a presenza di un stranore vicinu à quellu. Dopu brusquement, era scantatu: un kind vague figure flutteratu versu a finestra. Quandu a so siluetta scappa da u babbone, ci era un crackle di vetru. Sughjulendu u tessulu diluitu, Bagrov hà vedutu chì un pezzu a grandezza di una tennis di bola attenda in u vitru di finestra.

Per parechji dicennii, nimu hà avutu à sente di u Phantom Glazier, ma nuddu pò garantà a so scumparsa. Forsi, i novi tecnulugii aiutanu à scopre i buchi creati da ellu è, almenu parli, spiegà a so natura astruzzione astra.