A temperatura di u corpu 35 - chì cosa significa questu?

Ogni omu sapi chì a temperatura normale di u corpu hè 36.6 ° C. In ogni casu, per assai persone, a norma ponu esse valori più altitudine o più basso à u norma in generale, chì hè spiegatu da e caractère individuale di l'organizmu. À u listessu tempu, stanu nurmali, ùn sò micca anormalità in u funziunamentu di u corpu.

Sì, à mettezza a temperatura di u corpu, u valore hè vicinu à 35 gradi, è questu ùn hè micca a norma per u vostru corpu, pò signalà certi cundizioni patologichi di u corpu. A questa temperatura a ghjente si spende à sente letargia, debulezza, apatia, sumirusa. In questu casu, ci vole definitu di scummigghiariciu ciò chì significheghju, perchè a temperatura di u corpu baja à 35 gradi.

I Cause di a temperatura di corpora sottu à 35 gradi

Se a temperatura di u corpu fracassava à 35 gradi di Celsius, pò esse un fenomenu fisiologicu normale in casu di sti:

Inoltre, a temperatura minimu di u corpu pò esse un effettu postu dopu piglià certi medicazione.

I causati patologichi di a temperatura minimu di u corpu in un adultu sò assai diversi. Ci listinu u principali di elli:

  1. Infizeii crònii in u corpu (a temperatura moderata pò indicà un exacerbamentu di u prucessu).
  2. Diminuta funzione tiroidea (ipotioïdismu). Inoltre, a lentitudine, a so sienta, a pelle seca, trastorni di stoi, ecc. Pò ancu esse presentati.
  3. A difenda di a difesa di u corpu (chì pò esse dovutu à e malatie infizii recenti chì aghjunghjenu a funziunalità di u corpu).
  4. Malatii di i glanduli supranesi, u so funzione ridutta (per esempiu, a malatia di Addison). I sintomi com'è a mancanza di musculu, malfunzione di u ciclu menstruali, a perdita di pisu, u dolore abdominal, etc. pò esse osservatu.
  5. Patologii di u cori (più spessu un tumore). Ci sò ancu sintomi cumu a memoria, visione, sensibilità, funzioni di muturi, etc.
  6. Distonía Vegetosovascular .
  7. Intruduzione forte di u corpu.
  8. Intrudughjenu internu.
  9. Ipoglicemia (insufficient sugar in the blood).
  10. Sindrome di fatica crònica, assuciata cù una mancanza constantu di dorme, travagliu, situazione stressanti.