Attrazione

L'attrazione in a psiculugia hè un cuncettu chì determina l'attrazione d'una persona à l'altru, u locu à questu. In semprici simuli, questu hè a simpatia chì vene trà e persone. Malgradu u fattu chì pare chì u sentu sensu hè risultatu indipindente, ci sò certi liggi di attrazioni, chì sò longu utilizatu da i sperti in u campu di vendita, publicità, psiculugia è assai altri. U cuncettu di attrazione ùn hè micca cunsideratu un spaziu psicologicu strettu - hè in casi tutta a scuparta.

Metu siculogicu di a furmazione attraction

Per trattà a bona disposizione di una persona, hè abbastanza per simpricimenti aduprate tecniche di attrazione. Quelli chì sò familiarizati da u libru di Dale Carnegie Quandu hà ricivutu l'amichi è l'influenza Nazione pò esse veramente parechje trucs familiarizati. Pigliatemu:

  1. "U vostru nome." Nisun sonu in u mondu ùn sona per una persona piacevule cum'è u so nome, cusì più frequente chjama u nome di a persona per nome. S'ellu hè un clienti o un impiigatu di l'impiegazione, o ancu un altru di i vostri vicini - tutti seranu felice si vi dissi salutà è riferite per elli.
  2. Distanza. Ci hè una distanza da a quale pudemu deverà a persona in quaranta a pòpulu quasi puderebbenu persone, ma se un novu amicu pò cumportanu in modu sìmulu, pò causà resinzione. Hè impurtante per cumprà sti frontiere, per sentellà è per micca di cresce a faceta di a zona intima.
  3. "Arranzione spaziali". I siclioti dicenu chì hè megliu esse à u latu di l'altri, se site nantu à u listessu nivulu - questu questi l'aggressione innecessaria. Ma u capu è subalternu sò in ghjinirali contru à l'altri.
  4. U Spìritu di l'ànima. Fate amici, surrisu, apertu, fate à i vostri ochji, ma senza tension.
  5. "Parolle d 'oru". Fate culmi à u cumpagnu, sustene a so scelta, accunsente cù i so decisione.
  6. "Scrivitevule di paese". Se u vostru interlocutore deve esse parlate, permettenu fà, falla cù a tistimunianza, è guardèndulu, perchè capisce chì ciò chì sapete perfettu.
  7. "Gesti". Ci hè un libru sanu chì insegenu a leghje gestisce è l'espressioni faciale corremente, cummindu tutti questi sputichi verbiali in pusiti pusitivi è negativu, è insegni a manera di scurdà belli signali, cusì provendu simpatia. À u livellu iniziale, hè abbastanza per copre u gestu, ma imperceptible.
  8. "Vita particulare". Interessi in a vita di una persona, ricurdate di ogni parolla è in i susseggiose sussuttanti, interessate da cumu l 'affari di u niputi sò o se u so cane hà recuperatu. Questa attitudine attenta ùn pò micca mancu disgrazia.

Tali mecanismi di attrazione simplici vi permettenu micca solu per stabilisce e boni relazioni cù a squadra, clienti, u patronu, ma ancu cù a persone cun quale vulete fà l'amici.

Tipi d'attrazioni

I niveli di attrazioni sò diffirenti, da pocu pocu à prufundità. Cunsigliate qualchì parolla iniziale:

  1. Simpatia. Questa attrazioni hè stata a principiu di a cumunicazione è e formule attrachente fisica, e caratteristiche suciali, i simboli di u statu sociale, è altri cose. Questa hè una reazione emotiva à a "maschera" chì una persona porta.
  2. Amore. Stu sensu hè un sustegnu sessuale, hè assuciatu à l'excitamentu, ma passa assai rapidamente (finu à 2 anni). Questu hè sbagliatu per l'amori in prima vista. Questu hè basu solu una reazione à u cumportamentu rolu, a concurrenza di a parsunalità cun qualchì ideale. Duranti stu piriu una persona si vede u megliu, dopu à quale dettu u spessu seguita, i.e. L'amore hè un sentimentu per l'ideale, micca una persona reale.
  3. Affettu. Sorge nantu à a basa di l'attività cumuni, chì aumenta l'attrazione in l'ochji di l'altri.

Eccu sò i nivimi più superficiali, ma in niveddu più profunnu unu pò ancu cunsiderà sensazioni cum'è l'amore è a dependenza à una persona.