Anu i fugliali hà battezu in a Quaresima?

U battèsimu di un zitru venutu hè un misteru immubiliare impurtante in a vita di ogni famiglia ghjovana. Eppuru in certi casi, i matri è i pare avanti postponerà sta quistione finu à chì u so figliu crescenu è ponu esse l'indipendentamente se vulete esse batteziatu è chì tipu di fede prufessi, a maiò parte di i genitori decide di trasluzione a pezzu in u primu annu di a so vita.

Perchè u ritu di u battèsimu di u zitellu hè abbastanza seriu, avissi da esse preparatu in anticipu. Allora, a mamma è u pai hà da esse elettu in quale u tempiu è in quandu ghjornu u sacramentu sarà postu, chì farà u rolu di godparenti, è ancu preparà l'attributu necessariu.

Quandu sceglie una chjesa per u rituali, i membri di a famiglia di u zitellu puderanu avè una questa nantu à quale ghjorni hè pussibile di battizarà un zitellu è, in particulari, fate durante a cura.

U zitellu hà permessu in a quadratura?

L'ortudoxa ùn pruverza micca e prublemi è e restrizioni à aduprà u sacramentu di u battèsimu di un zitellu o un adultu. Siccomu u Diu di Diu hè sempre felice per impartì a vita spirituale di u so servitore novu, l'u ritu, si i genitori volenu, pò esse sia dettu in ogni ghjornu - ghjornu di a notte, findi o festa. Cumplitu, u sacramentu di u battisu hè fattu in tuttu u tempu di a Quaresma, cumpresu Palm Sunday è l'Annunziunamentu di a Vergine.

Intantu, vale nutà chì in ogni istituzione caritateu ùn hè un ordine speciale, per quessa, in preparazione per u sacramentu, i godparenti o parenti biologici, hè necessariu di esplicà chì i zitelli sò battizati in a Great Quaresma specificamente in sta iglesia o tempiu.

Quandu hè megliu esse battezi?

Certamente, ogni famiglia deve decide nantu à a so propiu quandu hè megliu per elli à rializar u ritu di u battèsimu di u so zitellu. Intantu, ci sò ricunniscenza speziale di a Chiesa Ortodoxa nantu à questu materiu. Allora, se u zitellu sanu sana, pudendu esse batteziatu dopu à 8 ghjorni da nascita. Se u zitellu nasce prematurement o enfasi, è se per qualsiasi raggiuni hè una minaccia per a so vita, hè necessariu fà questu quì prontu, quasi sùbbutu doppu l'aparicio di fogghi à a luce.

Inoltre, deve esse cunsideratu chì una donna chì hà appena apprezzata a gioia di a maternità, in 40 ghjorni dopu este avvenu felice hè cunzidiratu "impuru", perch'ella ùn pudere micca entra a chjesa. Se u sacramentu di u battèsimu hè tenutu nanzu stu tempu è in i cundizioni di a ghjesgia Ortodoxa, a ghjovana mamma ùn saria micca pussibule di participà à u christening di u so figliolu.