Cumu sguassà a crosta nantu à u capu di un novu?

Prussicamenti tutti i siculi omi nantu à a testa cun una rigularità inghjudita quì ci sò crostai seborreichi. Hè furmatu per u secreziu aumentatu di i glànduli sebacies, chì u travagliu in u corpu di u zitellu ùn hè micca restituutu purgatu. A maiò spessu, sti crescita ponu vistu in a regione curona, ma à qualchì volte in tempii o vellati. I paisani assistenti sò assai preoccupati di comu di sguassà a crosta chì hè prisenza annuncia nantu à a testa di u babbu novu. Pensemu a possi forma di travagliu stu prucedimentu.

Cumu sguassà a crosta nantu à u capu di un picciriddu?

Cù cura diretta è regularmente, a seborrea cresce a terra pè a pazzia, è vi sarà tranquillu nantu à a so salute. I pediatri cunsigliate u seguitu di cumu per pentezza a crosta di u babbu nantu à a testa:

  1. Ùn aduprate micca un fugliu cù i denti forti per questu, è ùn pruvate micca di sguassate cù e to furore. Pudete scratch u peddi delicatu è ancu portanu una infizzione.
  2. Se vi intesu interessate nantu à cume u prutezzione di crescenu nantu à a testa di u zitellu, ricordate chì deve prima sò affucatu. Per fà questu, piglià a vaseline, un oliu di cibo natuurale o un solitu, ma u pomu vegetale o un sopra salicylic. Lubricate e crosce abbundante è mette un caprettu di cuttuni o caprettu nantu à a testa di i migghiori . In una ora o duie, vene u momentu più impurtante chì vene quì esse citatu in qualchi littiratura chì dice di ridivà i crostai seborreichi nantu à a testa di u babbu. Avete bisognu da cura u zitellu, sempre cun un pente cun tufonce naturali è artabuli.
  3. Dopu à quessa, avete bisognu di lavurà a testa di u to babbu. Se avete studiatu currettamente i raccordji à riguardu à u cuscu di a crescita di a cima di u babbu, cumprenderà chì in un lavatu ùn vulete micca eliminà tutti i crescitanti. Questu avarà dumandatu parechje prucessu. Ùn ùn pruvate di sapè a testa: pò causà irritazione è a pelle seca.
  4. Se ùn cunnosci micca cumu finisciu purtà a crosta da a crescita di u babbu, perchè ci sò assai di l'abbandunà, ricordate chì à a fine d'ablution, per rinfurzà rinfurzà i riti di i celesti di a pelle morte, avete bisognu à i vostri capelli novi cù un pente cù denti rossi è rari. Allora volta, passa per u capeddu cù un sbagliu rotulu. Ma ciò chì vi cunsiglianu à l'altri paisani chì pensanu chì capanu megliu per fà scorcia e crosta da a testa di u zitellu, ùn deve micca fà sta prucedura più spessu ch'è una volta per a simana.