Constipazione in un novu - chì fà?

A natura di a càccia di u culleghju duie volte pare à i genitori assai afflitta è preoccupa. U ristrettu in i zitelli hè accumpagnatu da ansietà, chiancennu, causatu da a generazioni di gasi eccessivi. I figlioli chì ùn sò micca un anu annu spessu sottu di stinimentu dulurusu, perchè u so sistema digestivu ùn hè micca statu ancu cumpostu. Noteremu u malu, i genitori immediatamenti pensanu cumu per aiutà u natuvulu cun stinimentu, perchè hè cunnisciutu chì u corpu assume à e tossini chì sò in u festu. Prima di decisu ciò chì farà, se un nevicatu hè stinatu, hè bisognu à scopre i ragiuni chì a causa. Inoltre, i sintomi sò deve esse elettu.

Perchè u stimpule?

Se u zitellu ùn hà micca avutu un movimentu di l'intestione di dui ghjorni, unu pò esse stinimentu. Nurmalmentu, un criaturu finu à trè mesi di età diventa da quattru volte à u ghjornu, à una età d'una età, finu à dui volte. Siccomu l'intestinu di u natuvicu ùn hè micca sustenevatu, ùn hè micca capacitu à cumpunà e funzioni. L'alimentazione hè digerita è assorbita micca solu, i prudutti non realizati è e toxine ùn sò micca eliminati. In l'intestinali, l'alimentu si move assai pianu, è dunque u stinimentu hè furmatu. In fattu, un tardiu di fugliale di un fugliale ùn significheghju micca chì i culmi novi sò stinati è andavanu da cumincià u trattamentu immediatamenti. Sì a mamma hà alimentatu u zitellu in bona preghjudizzioni, ùn ci hè nunda per a prublema, cum'è a nicissità di circà un rimediu per u stimpiadoru per i culmi novi in ​​a medicina di casa.

A maiò spessu, a transizione à e mizura artificiale è u rejetimentu di l'ambrati facianu a stinzia. In a maiò parte di i casi, a mistura ùn hè micca un capricciu di mamma, ma una necessità, perchè avete bisognu di parlà cù u pediatricu nantu à a pussibilità di introducing in a razza di u zitellu di e latte di latte fermentate. Tali mistura per i nei duverni aiuta à ridette di stinimentu è migliurà a digestioni. Quandu u zitellu si fa cinque anni sei anni, pudete expandà u so menu cù succhi è mischji cù u caldo d'avena.

Una altra causa di stinimentu pò esse sperzendu i denti. À questu tempu, u corpu di u babbu sperienze una carica, cusì a digestioni ponu un pocu messy. I malatii infittivi, chì anu trattati cù antibiotici, pò ancu pruvucarà u stinpiamentu, cum'è a microflora intestinali fù distrutta. In tali casu, i pediatrici recommanden l'usu di bifidumbacterin per i mariti cun cuncipitalità, chì hè assai simplice di utilizà. Hè abbastanza per dilute u cuntenutu di l'buttiglia cù acqua calidez è dà à u zitellu dopu l'alimentazione.

Se u zitellu hè nutitu à pocu, si move pocu, in modu incorreu di u pettu, da questu quì pudere puru pruvucarà a stinziazione.

A aiutà un novu cù stinimentu

Per impediscia u zitellu in u panicu, a mamma hà sempre aduprà da a dieta u restore di prurite in i culmi novi (furmaglioli, furmagli di variità durata, banana, risu, latte, tè, caffè, cacao). I boni risultati sò dati da u missaghju pè i maritu cù cuncipitalità, ma deve esse capaci di fà bè cumu, per ùn aggravate a situazione. Massaggio u stomacu sò stragneri in u uruguaio, movimenti fissi, chì hè dovutu a peculiarità di a struttura di u sistema digestivu.

Sì sti prudutti ùn anu micca bisognu, avete bisognu à un pediatricista chì ti diceraghju ciò chì dà à un novu cun restdura è quantu tempu. I drogi più efficafrittu sò in forma di suppositori, ancu comi un bevitali speciali. Cusì, u tè laxattivu per i szerzvi à aiutà u primu ghjornu di utilizazione. Comu prufilaxuticu hà da esse datu quarchi ghjorni più. Momi facenu un scelte in favore di i zitelli nascuti cun cuncipitalità, chì devenu esse furnitu immediatamenti dopu l'alimentazione dui o trè volte di ghjornu. Sì u pediatricu prescrittu una cannila per stinimentu per i culmi novi, seguitanu riguardu l'urdinamentu è observe e reguli di iegge.

Ricurdate, ristrettu hè un fenomenu timpuraniu. Quandu u babbu hè intrutu, a situazione hà cambiatu.