Cumu si pulisci l'ore di un novu?

Cundizione per l'orli di un novu hè assai impurtante. Tutti i prucessi per a matri si deve esse realizatu cù cura è cura di cura, per ùn fà per fallu dalle l'ochji è ùn vi mannanu u dulore à u zitellu.

R recomandazioni nantu à cumu si puderà assicurà bè l'armati di un novu hè micca cusì è ricurdate di e faciule. I prudutti di coto chjucu ùn deve micca bisognu di purificà l'armati di nascite. Per fà questu, empruite o cuttivatori di u cuttuni cù un tappu, o lana di cuttuni. Ogni l'unu è l'altru si deve esse pulito solu l'inturnianza di l'arechja è a cima di u canali di l'orella, in chì i zitelli sò esposti à sulphur. Per fà più faciule, i pudessi pò esse ligate cù umidità. Passaggi audituali in l'orella di u natuvulu ùn deve micca neciutu, postu chì sò sempre troppu inghjustu è sulfuriu pò esse accidinamente imbarcati à l'internu, facendu per alla a furmazione di u plug in sulfur. A rinfriscrittu di i spichi in nascite pò esse realizatu da un spicializatu.

A pelle à l'ore duranze ogni limpezza di e gricchi sò ancu trattati, per questu quì u caseddu di l'aricchia hè liggeru. Se ci sò crosta nantu à a pelle, sò alchimati cù l'oliu baby è remplate cù cura cù a lana di cotto.

Semu devi esse ricordati chì ogni l'aricchia hè pulita aduprendu una sola sola o un chjardu di pezzu.

Dopu l'aricchia un nascita pò esse riesgliu u fruttu di u diaperu, per sguassà, a pelle sarà lubricata cù una crema cun una mezdilla di l'oxidu di zincu, è u zitellu deve esse bagnata in i calde cose cristiani. S'ellu ci hè l'erosione in u locu di rachjola di u diaperu, u zitellu deve esse urganizatu per un spicializatu chì prescrive u trattamentu curretta. Indipendente di such rash di diaper, a mamma ùn pò micca trattà, chì deve essa cunsultate più severi per u zitellu. Subsequently, a hygiene di u natuvulu debe avvicina è più cura, è sùbitu dopu à l'azzone, questa zona hè stata annunzata cù una toalla.

Duranti l'acqua, ponu spustà l'armate di un natuvulu, ma vale degnu di valore à esse, teme à e pussibuli cunsechi, a quistione hè raghjonu. Everi anu da esse lavatu necessariu. In casu, però, l'acqua entra l'aricchia di u natuvulu, dopu à paura, hè necessariu di patticà di una spugna o di purificà cù un pappagallo di cuttuni. I cunsiquenza ùn pò esse seriu solu se u zitellu hè un paese in un scavu.