Analisi per a dysbiosis

A dysbacteriosis ùn hè micca una malatia indipindenza - solu signali viulazione di u corpu. Inoltre, a causa di u sbilanciamentu di a flora di u preziosu è utile di l'intestinu pò esse un corpu longu (più di 7 ghjorni) di trattamentu antibioticu.

Diagnosi Preliminari

A dysbacteriosis hè aggunata da nuvuli, stongi, stinimentu o diarrea, arraggiate, un gustu eccessivu è un oleore da a bocca. In ocasioni pò esse "jam" in i cantoni di a bocca. Comu pudete vede, u quadru clinicu hè difuminatu, è per una bona ragioni. Sti stessi sintomi sò in e malatie di i vini di u digestivu, u fiocciu, i passeti, etc. Dunque, prima di suspettà una disbiosi, deve passà i prucessi basi:

Sò studii sò semprici è indurendu, fatti in i laburatorii di tutti i policlini. Hè mpurtanti mette in funziunamentu di fà un analisi di a disbiosi intestinali per escludiri i principali cause di i sintomi di supra.

Chì analizeghja nantu à una dysbacteriosis?

A diagnostica muderna offerta dui metudi:

1. Studi bacterioluggistichi - un modu classicu simplici per identificà i microorganisimi in u fugliale di un paciente. U risultatu di l'analisi di una dysbacteriosis detti l'uppurtunità di ghjudicà nantu à una microflora. In ogni modu, u metudu hà parechji disadvantaggi:

2. L' analisi biocuimica di a dbaerbutie intestinali hè un mètudu per studiu metaboliti (volatile fatty acids) liberati da i microbichi in u prucessu di l'attività vitale. L'analisi hè simplice è permette di ottene risultati nant'à uni pochi minuti, è ancu di diagnostichi ùn solu a disbiosi, ma ancu di malatie gastrointestinali.

Cumu esse ghjustificatu di l'analisi?

U risultatu di l'analisi di dysbacteriosis hè influinzatu da a preparazione. Hè impurtante chì rispettà i seguenti cumpfichi:

Chì l'anàlisi detti per a dysbiosis?

Dopu a ricerca bacteriologica, i microorganisimi chì si fede in l'intestinu sò in u biomateriale. A norma di l'analisi di una dysbrateriosi in questu casu hè quellu:

L'indicatori rilevaru di l'analizamentu nantu à dysbacteriosis sò misurati in cfu / g di feces (uni formi di colone).

Quandu l'analisi biocuimicu annantu à a dbaerbteisie intestinali, i valuri di riferimentu (norma) pò esse differenti per ogni unu di i laboratorii.