Quali fiori si sò stati posti à a cascata?

Autunno hè un momentimu attivu per i ghjardinari. In più di i prucessi tradiziunali, cum'è a cugliera, a ripruduzione è a poda di a vita perenne, hè u tempu di penserà ciò chì ci sarà nantu à u vostru situ in a primavera. Se vulete vede un giardinu fiore di fiore in u primu pranzu, ùn si pò sensu à pruduce i fiori da u vaghjimu. In questu ci hè un mutivu - cusì, in l'opinione di assai floristeri, i piatti sò adattati è temperatu nantu à l'inguernu, è in a primavera, rid di a necessità di utilizà à e novi cundizioni, dirigenu i so sforzi à u crescitu è ​​a fioritura.

Inoltre, u piantazione pianificata per a cascata pò esse più raziunale - avete assai più tempu di penserà è di aspittà. In a primavera, u desideriu di cumpiendu un spaziu vacanti in i cantieri di fiori si pò esse incontrollable è avete principiatu cuminciatu senza dubbitu cumprate tuttu in una fila senza pensà à l'appruvistà d'accusazioni simili. Per aiutà u risultatu urdinatu, bisognu di sapè chì fiori si sò stati posti in u castagnu.

Quali fiori si pò poni natu in u vaghjimu?

Per principianti è semplici ùn hà assai attivi floristes per u piantaghju d'ochji, i bulbusi è i fiori bianchi sò più adattati, à dì: tulipani , narcisi , schylls, crocuses, muscari, puskinia, jacinthe, anemone.

L'scelta di i fiori di piantà in a cascata deve esse presa cù tutta a respunsabilità. Ricurdativi chì micca tutte tutti fiori sò adattati per questu o questu situ - sò assai belleddi nantu à i catégorie di catégorie, ponu vede ingannava à u vostru flore.

Nisun centru avete bisognu di compra è di travagliu di materia. Anchi l'amatori dilettanti ponu distinga boni bonificati da i mali: sò stinati è enormi, danni visibilii, cum'è maniche, cracke, prossumi è traccia pezziali sò assenti.

Plantendu fiori bulbone in u vaghjimu

I bombi sò stati prufessi abbastanza, hè cresce chì nantu à u focu averebbe esse una distanza di circa trè i so alture. Prima di u sembra, u materiale duveranu esse trattatu per prevene i malatii, per esempiu, per mezu di una ora, mantene benzini in una solu suluzione di permanganate di potasio.

Prima di cultivà, preparanu è fertilizà a terra. Quandu i fiori ùn sò micca usati per l'alimentariu, puderete recourite à fertilizzanti minerali. Prestu pò esse acquistatu in a tenda, è pudete fà, cumbattimentu di u nitru di ammoniu, superfosfatuu è sulfate di potasio. A robba suprana ùn hè micca solu di cuntribuisce à un radicamentu più impurtante di i bulbe è di più crescita di e piante, ma ancu di diserta da qualchì insetti dannuci, cum'è un omi, da elli.

Chì ci andurà in a caduta?

Plantate fiori perenne in u vaghjimu pò esse realizatu da travaglià di simenta, dividendu riduzzi, per esempiu:

Hè megliu di cultivà e foglie perenniale in u principiu di u vaghjimu. U tarrenu ùn ha micca rinfriscatu dopu à l'estiu, hè più faciule per friddà è scavà, è l'staghjone raciunata vi sarvà salvatu da a necessità di regione.

Fate trà e fiori annantu postu in u castagnu, ponu esse chjamati «corneti, marigoldi, delphinium, astra» Chinese, matthiola, kosmeya, calendula, mallow, poppy, limone è assai altri.