I rosii di a poda dopu à fioritura

Unu di i mumenti impurtanti in a cura di i rosi hè a so pruning. Sè bè correttu di e rosi dopu à a fioritura, questu crescenu aiutu à priservà i qualità decorativi di a pianta, è dinò stimulerà u crescita è a fioritura abundante in u futuru.

Pruning roses in summer

Hè impurtante trimendu a rosassa dopu a prima flora. Questu hè un travagliu bonu finu è dilicatu. U fattu hè chì micca micca ogni fughje vole chì deve esse circunsisu. U scopu principale di roseri pruning durante a fioritura hè di ottene u pianta pà liberà ciucci dopu un tempu. Questu hè specialmenti impurtante per stampà è variità grande.

L'arbureti perenni anu ancu a poda rejiminante. Hè u verdu di estiu chì hè più apprupatu per questu, postu chì u cut frizzati rapidamenti sece l'infizzione ùn si spargiu. Per fà tuttu dure, avete bisognu di sapè qualcunu sutilmenti di rosoli di podarete di l'estiu dopu à vultule.

  1. Ùn pigliate micca u fugliore sfundutu cù un pezzu simplu di u pedicel. Stu metudu hè adattatu solu per i tulipani o da ghjignani, è in u casu di e rosali, stu metudu guvernaghju per u fattu chì u fiore in u ritmu frenu serà allungatu è facilmente intricate. Correge cù i rosi solu à u rinochju prusviluppatu più vicinu, perchè ellu darà risultatu à novi risultati forti è boni fiurati.
  2. Ùn sò tutti i viticultori sò sapè chì hè necessariu di trimà i roselli sfulati, è lasciate questu. E sta poda hè veramente necessaria. Quandu u fiore hà cuminciatu à fridicà, devu sguassà immediatamenti. A cut hè fatta nantu à u prossimu beju da 8 mm. In u stessu tempu fate è sicuru d'esse fughje in questa parte hè abbastanza forte è ùn sguassate in u futuru.
  3. Inaugatori di rosoli grandi fioriti dopu à vultiscia hè un fattu moltu sfarenti. Inghjustu cù u fiore, i zucculi sò tagliati di folla incomplete è almenu un fulfettu. Sta tècnica amena à a rosula à a fioritura.
  4. U trasfurmendu rosoli multifloru in l'estiu hè cusì: dopu l'appiccicatu nantu à a prima foglia, cippiru tutta l'inflorescenza sanu.
  5. Per stampà a varietà, hè impurtante di cuntrullà a direzzione di creazione di spargeru. Per questu scopu, l'espiranzu più grande hè diretta direttamente, cum'è secondu in a pruning.
  6. I rosii di a poda dopu à fioritura in u primu tempore ùn hè micca cunsigliatu. À a fine di l'estate, hè megliu esse a sola da a pianta è permettenu di preparà pè u friddu . Sì stallate u ritrattu, chì era un stimulante di fioritura, da prima di l'iniziu di u clima fretu una nova fiorita ùn hà micca tempu di sviluppà. Hè per quessa chì in a fini di l'estiu - tempiu in u vaghjimu, u chjappu rosè pà i bouquets ùn hè micca bè.
  7. Se, cù cura, i vostri arburete ùn ci anderanu, hà forsi a pianta ani corsi corsi. Per suscitar a rosula, avete bisognu di cutà un riinscu sviluppatu à a fini di u dispensu cù a foglia adiacente.

Cumu currettamente a rosassa?

Dopu avemu capitu cumu per chjostru in rosu in l'estiu, hè l'ora di sapè cumu fà fà. Ci sò parechji principii simplici è impurtanti di travagliu durante trimming:

Cum'è l'alchimista, a rosula dopu à a ferita produce fruttu. E cusì à guardà a vigilia di a pianta è l'aruccionu: quandu si sguassate e sementi, signalà a pianta chì ci hè bisognu di produci à novu.