Tigridia - attrachjonu è cura in a terra aperta

À u to garden frontuele hè sempre in u centru, fate una bella tigridia nantu à u situ. Questa freccia inusual cù un nome sonoru, ancu s'è venutu à noi di sultry South America, perfettu in i paisaghji russi. Circundendu e scenze principali di u pruduzione è a cura per i triviglii in u campu apertu è seranu discutati oghje.

Tigridia - attrachjonu è cura in a terra aperta

Malgradu a fragilità è l'exotismu esterni, u tigridu hà adattatu no solu per surviglià, ma dinò di scinvià in e regioni cintrali di Russia, per micca di esse da e regioni più cali. Per questu l'esperimentu per crecià a tigerina per esse successu, e seguenti règuli deve esse adirenti à u piantaggiu:

  1. Per plantà i tigridii sò i spazii più bellu ghjornu, affidate di u ventu. Certu, ancu in a penumbra, hè capaci di attivà à sviluppà è fiore, ma i so vucali diventate in modu fragumente fràficu è analizate sottu à u gustu più veloce di u ventu.
  2. Se parlemu di a cumpusizioni di u locu, da quì per u tigridu i pulmonate, chì passanu per l'acqua è l'aria, sò chicchi ferri fugliali, sò più adattati. Cumu altru bulbone, a tigridia ùn pò micca tollerà stagnazioni di l'acqua, perciò hè megliu micca di pianificà in i torzi.
  3. Ci sò dui modi di piantà turrini: bulbe e sementi. Ma i lampadine di i tigridi sò fastidiosi cum'è u regnu di tempura, i più chjarificà i fluttuazioni di quali purtà à pagà in u so sviluppu. Hè per quessa, hè più spianientu di passà u tempu nantu à i pianti di cuddini di sta giardinu. Per fà questu, à a fini di ferraghju è di primu di marzu, i pomi di a tigridia deve esse pittati in cuntinenti picculi chini di mudeli universali o una misura di turf, torba e sabbia. Per saperà a sementi di tigridia seguenti sottumessu, distribuzendu in a superficia di a terra cun una vignette di bassa per una distanza di 5-6 cm l'una di l'altru. Allora i sardini anu sprinkled cun una fina capa di sabbia è mandatu per ghjonghje in un locu caldu. L'unicu cura chì hè necessariu per e piantini di tigridia hè l'umidificazione puntuale di u locu. In u giardinu di u fiore, i pianti possu traspurtamenti pò trasplantà à a fini di maghju - prima ghjugnu.
  4. Bulbe Tigridia in u pianu abbicutu pò esse postu solu quandu u risicu di cambià di tempurità cambiammu passa. Per fà questu, feghja fogli in u lettu cù una prufundità di 8-10 cm à una distanza di 15-20 cm l'una di l'altru. I pochi sò nistigghianu abbastanza, è a ghjanda hè colata in quì è tutta sana cù a terra. Per accelerà u principiu di a fioritura, i lamperi pò esse studiatu in casa. Per furzà, u lampu hè statu postu di marzu in un sustrato di u lume, è per parechji settimati praticavanu abbastanza bassa ria.
  5. Curingu per a tigridia hè abbastanza simplice è cumpressa: regulare regula, rinfriscanti è mulching di terra , è l'alimentazione pericienta. Inoltre, cum'è scandificazione, hè bisognu di caccià i tippi sfarenti per stimulà a furmazione di novi capi.

Winter tigridia

Siccome a tazziona pertenece à i corsi assai amatori, i ghjàlli di invierno sò distruttivi per questu. Dunque, lasciate hè perfettamente inacceptable per l'inguernu in a terra aperta. Ma à u stessu tempu, hè necessariu per adettallu bè in u mumentu chì devenu esce di sparghjerà u tigridu per invierte, postu chì u bulbuvisu ùn hà micca survivatu l'invernu. In soldu ghjerusalemme à scopra à a fini di sittembri - a primu settembre. U sinjalu à questu hè u cumpiimentu di l'abbandunà di e foglie di a pianta. Ma s'ellu ci era un frettu frettu, è e foglie sò ancu verdi, in seguitu i furbu di u focu sò imbarcati cù u fugliallu di a terra è in questu forma hè trasferitu à a stanza. Quandu a parte di terra si stalla cunghjunata, u pianu vole esse pulita currettu, è i lampadine nantu à una caixa cù a sile o turf, induve sò ricerciziati bè à u principiu di a primavera.