Privorot nantu à a Trinita

Trinità ùn hè micca solu un passaghju di a chjesa sacra, ma dinò una grande opportunità per chjucchi singuli di incantu à un omu li piacia. Dapoi u tempu anticu, i pirsuni pensanu chì i vacanze sò una energia è forza chì pò esse aduprati per i so propiu propii. Prutiretti nantu à a Trinità hè facilitu per fà, più importantemente, cuntene tutte e règule è crede in un risultatu pusitivu. Tali rituali si riferenu à magia bianca, perchè ùn preoccuppa micca di e posibbili negattivi. Hè cresce chì nantu à questu ghjornu, tutti i spiriti ghjunti vicinu à a terra, è ponu esse dumandate qualcosa chì vulianu.

Amore Privorot nantu à a Trinita nantu à una tagale

Per questu rituali, avete bisognu di cumprà una nova spugna, è a so aspettu ùn importa micca. A matina nantu à u ghjornu di e vacanze, andate in a strada è pusendu una siccica nantu à u grassu umitu per quessa hè assimiglia da a rota. Repetite u prucedimentu finu à chì a siccità hè tutta nera. Dopu quì, vai in casa è leghje e seguenti parole nantu à a cucina:

"U primu tempu, l'ora di u Signore.

The Blessed Mother, Mamma di Diu,

A Virgine Maria si caminava da i piani nudi nantu à a rota,

L'amore donò à e persone è u mondu.

I, Servitore di Diu (nome), hà cullatu tutta a rota

In a manu, u servitore di Diu (nome) presentata.

Ellu schera a faccia è a faccia

E mi (nomu) cun amore è affettu recordaraghju.

A mo parolla hè forte,

A mo attività hè tena tenacious.

In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu.

Avà è sempre è sempre è sempre. Amen ".

Aduprà per lavà.

Privorot in modu indipendenti di a Trinitati

Per appiccicà un omu chì hà piaciu, avete bisognu à andà à a chjesa u primu ghjornu di u vacanze, quandu sempre in decora cù verdura. Durante u sirviziu in u primu ghjinochje, piglià da u pianu un munzigniu di pastura verde è queste deve esse fatta cù a manu manca. Quandu si abbandunà a ghjesgia, hè bisognu à fà pruvà à quattri costi. Dopu avutu a casa, da l'arba purtata si tissutu una guirlanda e appicca nantu à l'icona. Prima di vultà in dorma, pigliate una corruzione è parlate, dicendu:

"Sì senza pricà per ghjustificà à dorme è micca persichtu, Signore, pridisci, Cristu. Sutta u mo capu aghju pututu una corona di eterna sante. Perchè e so erbe guardinni in una guirlanda, aghjunghje u servitore di Diu (nome) vicinu à i mo schiavelli (nome) curl-vedi cumu si a corona scorrerete è secca, perchè lasciarà seccu, ellu vi pena per me, u servitore di Diu (nome), l'alimentazione ùn hè micca s'aprile, ùn ùn beie bè bè, ùn si pò fathom l'oltre; in una festa o in a cunversazione, in un campu o ancu in a casa - Ùn avaristi micca cuddà o vanu da a so, o a so mente-raghjone. Sì e mo parolle, sò forti è sapienze, più forte chì a petra è u bulate, u filu finitu è ​​a sbracchetta. È a chjave per e mo parolle è l'affirmazioni, è a furtizza hè forte, è a forza hè forte in l'altitudine celestone, è u casteddu hè in a prufundità di u mari. Avà è sempre è sempre è sempre. Amen ".

Trimate a corona cù una cortina sottu a culomba, è in a mattina necece è a secca. Mantene in a vostra casa durante u ghjornu.

White Privorot è a cuspirazione di un omu à a Trinita

Per fà u rituali, hè bisognu à andà à u boscu di l'alba è di tèniricci sete rami di biddezza. Hè mpurtunatu di sfracicà ogni vanda parlendu cusì:

"Ùn aghjunghje micca e rame, ma aghju da unuri è tribute à Diu".

In a Trinità, andate à u servitore di u matininu, intérieure u tempiu, fate è senti chì l'arburuchjenu chì sò ricciati. Spiegà à ella, dicendu l'icògliu cù i rami purtate, dicendu à questu tempu:

"Aghju daraghju u mo tributu, dumandu u me vugliu (cose u vostru bramatu)."

Stay in service and think about your desire for all time. Pudete ancu mette una candela vicinu à a vostra icona di Trinità per a vostra è a vostra salute amata. Duranti questu hè necessariu di dì questi parolle:

"Santissima Trinità, Signore Allighjante, Ghjesù u so figliolu è Spìritu Santu, aiute à i servitori di Diu (nomi) find a language common, reunite together. Sò un servitore (nomu) cum'è un servitore (nomu), permettenu di cumprenderà questu, è pardunà sè, aghju avutu l'aghju pacatu. I preiu cun tuttu u mo core è l'ànima. Aiutatimi Amen! ".

Andate in casa, cumprà un icona di a Trinitati è a mette in casa à u livante di u latu. À u cursu di sette ghjorni, turnà à l'icona è dumandate à e Pertenevuli Oghje per una privazione, ripetendu a trama. Quandu un omu amatu hè vicinu, duvete andà à u locu induv'ellu si stracciate e ferite e sette ribbuli di verde nantu à u vitante. Durante questu, leghjite sta cuspirazione:

"U Signore hè cun mè,

Aia intesa u mio invistimentu,

Aghjunghje i fili nantu à u beditu,

Pagu tributu à Diu.

Arrivatu a casa, pona davanti l'icona di a Trinita una chjesa di a cresia in gratitudi à i putenzi più avanzati per aiutà.

Luna parlata in a Trinita

Molti ritimu si sò pricisamenti pricate nantu à a luna piena, da quelli ghjorni sò tremendu energia. Inoltre, a Luna hè cunsiderata un simbulu femminile d'amore. Per fà affissà annunziatu in a Santa Trinità, hè necessariu di preparà dui candeli di culore biancu è russu, è dinò una foto di l'amata è un pappu d'argentu. À u tavulu davanti di voi site una foto à a so capanna abbandunate una tazzuletta di acqua, à u manca d'una candela di culore biancu, da u dirittu right - una rossu. À 30 minuti. Chjama a vela bianchina à a mezzanine è portene un pappacciu per fà chì a flame riflette in l'acqua. Durante questu, leghjite sta cuspirazione:

"O Power Powers, listesse à mè, aiutatimi, e dettu a lumera da a candela sparse tuttu u male è dà forza.

Pusendi a cannila in puszione è lumera a seconda candela. Pò a to manu diritta nantu à a photo per voi chì i vostri ditte tocanu a fàccia di l'oggettu di l'adorazione. Durante questu, leghjite queste parole:

"Aghju aiutu, Luna, in my love, Heart (Nome di propiu), lumera cù l'amore, sia più brillanti ca u sole è più intensamente, Chì sferenu in sangue è esse un focu calore. À mè (u nome di l'aiutu), strive, Appena ch'e aghju accustatu davanti à mè. Cusì sò. Amen. Amen. Amen ".

Questa cuspirazione si deve esse ripetuta diversi minuti prima di mezzannotti. E candele ci vole à cremari da sè, è hè ancu impurtante per bevitali da a tazza, è aghjunghje u restu à a bèie o l'alimentariu.