A catina nantu à a cintura

I donne sò sempre per truvà novi modi per esse irresistibili. Unu di sti muzzelli di sinsibilizà a so attrazione hè a catina vicinu à a cintura, chì pò attruvarà micca solu u male, ma ancu di vista femine.

Cinta à cintura - quandu è quale da portà?

Questu accessori pò esse misurata constantemente, ma se vulete vedà micca solu per una persona vicinu à voi, dopu avè fattu mette in u costu cù l'affari esterni. A catina ferma nantu à i cinti straggi, cinti ghjongiti. Per fà a dimustrà a figura in tutta a so gloria, combina cù pantalon sottu, truncated tops, tunici trasparenti. Ùn hè sempre questu decoru sarà appruvatu, ma in certi casi, serà un accentu moddu è vivu:

Comu sceglie una catina nantu à a cintura?

Parechje zitelli, sapendu chì questu accessori hè in a tendenza d'oggi, ùn anu micca una idea di ciò chì a catena hè chjamata per a cintura. Ci hè chì avà u nostru babbu hà imprudatu questu ornamentu più di 4000 anni fà è dete u nome "patka". In inglese, u so nome sona cum'è "catena di belly", chì tradutivamente traduce com "catine per a panura".

Un puntu impurtante in sceglie una catena hè a so longu: deve esse supranendu a cintura da parechji centimetri, ma micca muzzicatu in u corpu è micca impiccate micca troppu solitu. Cumprate una cinta, pudete décorate cù colti o rimpiazzà cun un piercing, se tenete unu. Hè impurtante ancu di sceglie un pruduttu fattu di metalli d'alta qualità - perchè si cuntene interazzione cù a vostra pelle.