Moda francese

Da tempu immemorial, France movi tendenzi di a moda è dictau e so reguli propri di stile, indumentu è tendenzi. E avemu tantu piazzatu da a moda francese, chì o conscientemente o micca, seguità tutti i so instructions. Ma chì hè cusì spezia? Cù quantu hè a moda francese dominava a industria di a moda? Parmetteremu di sti teme in dettu.

Storia di a moda francese

Parechje cunservani in Francia un indiscutibile legislaturu di moda. U so ànimu volatile hè sempre subordinatu à altri paesi. In i tempi antichi, u munnu di l'arti hà avutu un grande impattu à e persone chjamate, pigliate, per esempiu, l'scavi di Pompeii o i performance di famosi artisti francesi.

A moda francese hà assicuratu l'Europa ancu durante u regnu di u Rè Louis XIV. U mondu sanu estenu furtunatu cù i culori brillanti è u cutu cumplettu di costumi riali.

A moda barocca scelta hà fattu un cuntributivu speciale per l'intruduzioni di sita è renda. A draperia maghjina è i decorazioni spargbiusi dà un lussu specialu è pompi à l'outfit.

A moda francese di u seculu 20 hè famosa per l'intruduzioni di i vistimenti di uvagiu in u vestitori di a donna: pantaloni, capelli è camicie stijni cù ligami. Ma chì cuminciaru a transizione di u romanticismu à u mudernu? A risposta hè cunnisciuta à tutti - u cuncepimentu francese Coco Chanel! Ogni donna moderna in u vestitariu devi duverà un petit vestitivu nìvuru , è in fattu questu hè a so grandi creazione. Inoltre, ùn ti micca scurdatu di e ghjuvellu di u metale è u to carte predilettu in a catina.

Moderna moda francese - charm è elegance.

Ciò chì, cum'è micca cunnisciutu da i marchi di u mondu sanu simbolizza a moda francese! Christian Dior, Yves Saint Laurent, Roger Vivier, Jahn Poul Gautier, Chanel, Louis Vuitton, Givenchy - questa lista cuntinua.

I mostra di a moda francese sempre regna chic è sofisticazione! I diseggiani ti piace à sorprenderà u publicu cù siluettes originali, paleta rich color, è dinò di decoru.

A Settimana di Moda Francese hè cunsiderata a più impurtante in u mondu sanu! A Paris Fashion Week 2014 portatu assai tendenzi inesfori. Eghjezi stampati di Emanuel Ungaro, stunning vestiti in u pavimentu, decoratu cù l'alpi di l'ave da Valentino, cuntrastanti di culuri di colourie da Kenzo, detalji femminili da Nina Ricci è parechje altre strazi unichi.

I distinti di moda anu identificatu i culori principale di questu anni - lavanda, pallidu blu, cremosi rosati, verdi è blu.

Moda in strada francese

I preferiti preferiti nantu à a robba di i persone di Francia anu sempre statu distingu da u capu intellettuale. Hè chjaru chì l'influenza di i podiosi di alta moda hè di grande impurtanza, ma questu hè solu un latinu di a munita. Avete bisognu chì ùn deveru micca surprised by l'abilità di i Francesi per cumbattà e cose chì ùn si sò micca in lignu. Per esempiu, un mantellu stivalu è una cammisa d'istati hè un aspettu bè eccezziunale perfetta.

U moddu primavera di a moda parisina 2014 compone di vestiti in strisce, camicerde in una cage grande, jeans con perforazioni è, sicuru, l'imagine di u stilu tutale di tutta nìvuru (in tuttu nero). Combinazione cuntrastanti populari di biancu è biancu. E donne francesi cum'è u so designe simplicitore è i tons silenciati, ma ùn ti mannanu l'amori per l'attrazzi multiplu è abbundanti.

A moda francese di uveditu vincìu tutti i formi tridimensionali è viscosa cun apertura. Frenchwomen hà maghjina cunnette in ghjuvelli fàlii cù ghjerghjati o ghjustu.

A moda francese per i so cumpagnie spuntanu include numerosi tullini, vestiti eleganti, ghjira, camicose è sweaters in accordu di l'ultimi tendenzi di a moda.

Senza annantu à u mondu di a moda francese, sì stanu assai grazia è eleganti chì l'altri tendenzi stallanu simpliciamente di esse. E tuttu causa di Francia - questu hè a moda!