Cumu fà i merteri in casa?

Beze hè un trattatu incredibbili assai cusì bellu, chì in a maiò parte di i casi pò esse organizzati spontaneamente, cù l'apparenza di a prutezzione di u repertoriu in a cucina. Malgradu a simplicità simplista di sta basa, hè abbastanza capriciosa è di ottene un risultatu pusitivu, hè bisognu di cunnosce certu sapugghi di cecciu di cumpagnie in casa, chì discendiremete più à avà in i nostri ricetti.

Beze - ricetta in u fornu in casa

Ingredients:

Per ucredolo:

Preparazione

A preparazione di merengue merengue in casa sottu sta ricetta accumenza cù a preparazione di prutini. Hè bisogna cun ellu fermu di i tagliatuli è anch'elli rinfriscati più. Dopu à quessa, batte a massa di a prutezione cù l'aghjunghjule di pezzu di salini in una spuma grossa è grosa, cumu si dicenu finu à i picosi sicchi. In u stessu tempu, pusendu ghjacciu in zuccheru. Scorè in un casgiu cù un fundu spessu o in un zuccaru granulatu di zuccaru, pour in purificate l'acqua è u zucchero di limonu. Càlghjine u cuntenutu di i pratiche nantu à u focu medju finu à i cristalli dolci fugliati, periscenu perpendalmentamenti un pocu in u prucessu, perchè u zuccherinu senza finezzu hè di mettiscenu cù l'arruppu formatu, ma ùn intervenenu. Emprinzemu à aghjunà u xarru di u litutu in modu chì ùn micca micca bruciate è fassi pane à parechji minuti finu à chì a densità di a rotula falla cadutu in l'acqua fredda.

Avà, mentre chì cuntinuà à babbuccia di i prutini, avemu intrudatu nantu à elle cù un ghjiruleghju ghjustu u sciroppu dispostu è ghjustu a massa di a prutetta dulce dulce per altru cinque à siete minuti, sumendu u zucchero di limonu in u prucessu.

Ci ponu esse solu per formar i cumpunenti di pasticci di merengue è i purtarli à preparazione in u fornu. Per fà questu, utilizendu un saccu di cunfisseri, pigghiannu zocchi pezzi di massa prutetta di a proteina à una rugna di silicone o un pappagallo di ghjuvatu oleatu è ponu affucà è secredu in u fornu, pre-caliatu perchè per questa fini à una temperatura di 110-120 gradi. U tempu necessariu per questu hè di una à una è una urzidumminte, secondu du grandezza di i voce e u risultatu urientatu. Sì si muffle u Merengue à un minimu, finu à ghjente ti vene un caramelu dura. À l'esposizione massima di i prudutti in u fornu, si secchi, formenu un merengue à u mità.

A staghjunata cunfittata si sò stratti da u fornu, fette a base di ogni battiziu cù u zucchero in polu duce di mantellu friddu è i chjusi in parechji.

Cumu fà fà meravigliate in casa?

Ingredients:

Preparazione

Questa rifarenza per u meringu prupone una coccia più veloce, postu chì manca u stadiu di u zuccheru di zuccherinu. Cunsigliate per esse separati da e raghjeniu, i proteins chilled juxtaglite cù un pezzu di salinu finu à ottene ottensi i strazii stritti, dopu a quale avemu da principià per aghjunghje una colazione di zuccheru, mentre chì cuntinueghja u prucessu di furmannu. Quandu i cristalli dolci sò casi dissoluti, aghjunghjenu un pocu di l'acidu citrico è fricà un pocu più. Pudete cumplementarii u gustu di u merengue cù u sapori di vilare, chì aghjunghjenu una pezza di vilillinu.

Trasfurmenu a massa di a proteina dolci batti in a borsa di cunfitte è ghjinìscenu nantu à a panettore, Oliu d'oliu o silicone matte cun un diametru di circa cinque centimetri.

Avemu taglioli in u fornu, chì caliamu à 110-120 gradi prima. Sarmu e seccare merengue sottu à e cundizioni cun daveru da una à l'urdinumana, dopu à quale partendu in u forchettu dopu chì ci hè offu à u so rinfrescenu solu.

Hè pussibule, cum'è in a ricetta previa, di disignà merengue cum'è tartini, è avè chjusu in parechji. Comu un compagnu liggeru pò esse chutjatelle da u zuccherinu in u polu, a mantra, a lattice duci è u fogghiu, o di qualsiasi altre crema visuali è spruce.