Palla con blueberries e crema agria

Ricamo rigali di ricetti per preparà un tostu pranzu diliziu cù i aranni in a crema agria. Questa postrazzu ùn hà micca solu un incantu à un esteddu, un gustu incredibile è anghjulare, ma cumprà u corpu cù molti di vitamini cuntenuti à bleu fondue.

Jellied pie cù blueberries è crema agria

Ingredients:

Per a prova:

Per cumpagnia:

Preparazione

Per a pasta, ghjustu l'ova cù u zuccheru finu à l'scuma di l'aire, dopu aghjunghje l'oliu friddu è freschatu da a crema di fronte è battinu. Appena, cernigliavvi in ​​porghjechi di farina cun pienu di fragrancesà è cumince una pasta di plastica fina. U rinfriscà per un pezzu in u largu di a frigorifia è cuminciate à preparà u fillimentu. Pienu i pane à u splendore, fate in u zuccheru, aghjunghjene a crema agria è a battira di novu durante almenu 10 minuti. A fine di u prucessu di latte, fate in a farina.

Pudemu distribuzione a pappaglia affundata nantu à u fondu di a forma ridutta in u diametru di 23 centimetri, è pudemu fugliale piacè fate. Scacciate i buchji lavuratu è secche di e blueberries è fate elli cù u veru coccu.

Pudemu u piegliu in un forru preinfirmatu à 185 gradi è aghjunghjite durante trenta minuti o finu à u rubiu desitxutu. A prus disponibila aghjustà a bocca aperta cù blueberries in a crema agria à friddu cumplittamenti, è solu dopu avemu a rinfriscà da u moltu, cut in porzi è u serve à a tavula.

Torta di torta di cunta di aranni è a crema agria

Ingredients:

Per a prova:

Per cumpagnia:

Preparazione

Per fà un pasticceria curtida, cernigliavvi a farina, fate in a tazza di u licore o cose, fate a mantra tagliata è fate a massa in picculi pezzi. Hè pussibule cum'è una scelte per aghjunghje a farina cù a mantenza in una tavula grandi cù un cuteddu. À u mulinu scorciatu, aghjunghje una uvoca, ogni mumentu aghjunghje bè. In fine, avete bisognu di una massa sana, chì hè moltu propiu. Se ùn pudete micca formar una bola da ella, aghjunghje una colazione di crema agria o altra gridra è cunglite.

A pasta curta resultante hè distribuita nantu à u fondu di a furmazione di furmagliu, furmendu i lati, cummigliati da u pergamì, coperto cù chini è fagioli è fugliati à 195 gradi per dece à doce minuti.

Mettite i zuffi cun una mità di zuccaru è i mette nantu à u fondu di u forme di sabbia. Scorriamu un pocu di più di zuccaru è fate un fillidu. Per a so preparazione, i ova sò mischiati cù a crema agria, u restu di u zuccherinu, u zucchero di vellucci, u fucile è fate a uniformità cù a corolla.

Pudemu u pastellu in un fornu calatu è aghjunghjese à una temperatura di 200 gradi vint'anni.