A lotta contru l'accortador hè dubbiù: ciò chì Catherine Deneuve è i so culleghi scrivenu in scandalous letter?

A carta aperta chi era publicata in a pubblicazione di Le Monde, di sicuru, cumparatu cù l'accenti ricenti di tutta negra, chì divintò parti di u "Golden Globe" questu annu.

Pensemu chì e gonbidatu di unu di i premii mpurtanti più impurtanti hà sceltu vistitu nìvuru per sguattà a so attitudine negativa à l'assetà, mentri centenari di e grandi dames grandi francesi, per contru, cunzidamu a situazione sana per esse artificiale è indecca inchatu.

Firmatu da a lettera sò famusi attrici, scrittori, psiculoghi, i ghjurnalisti, i scentifichi chì paragunanu a situazione attuale in l'Occidenti cun "caccia di bruciata" è a renaissance di u puritanismu.

In questu articulu, duvemu a cita più interessanti da a lettera cittadella, chì ci permettenu di cumprenderà a natura di a postu alternativu à accordu à l'attaque sessuale:

"Certu, qualunque vultu hè criminali. In ogni casu, spessu, ma perspettivu persone ghjochi pò micca esse chjamatu crimini. E la gallantìa di un omu hè incomparable cun machismo aggressivu. Chì ci hà avè ottinutu quandu u scandalu cù Weinstein? Renseffate e cunsiquenzi di l'assetu sessu di e donne. Questu hè particularmente cusì di l'esfera prufessiunale, induve l'omi puderanu affordà di fà quì abusing power. Ma chì hà dettu questu glasnost? U reverse effect! Avemu arrabbiatu in a manifestazione di l'emozioni, chjusu a bocca à quelli chì si contradicghenu è annorbanu, è se a vittite prefiere di esse silenziu di ciò chì succidia, ella hè postu immediatamente nantu à a lista di traitors, o ancu cumpunimenti. Ùn hè micca esa cosa di ricurdà di u puritanisme à a rialità? Ci hè argumenti in difesa di u feminismu è l'emancipazione, ma in fattu chì e donne anu chjinatu in l'armatura sia di e reacite cundiziunati - questa hè a pusizione eterna di a vittima di a viulenza, chì hè cascata sutta a ghjuvanza di una cultura di foca. U tempu per a caccia di bruciatu hà tornatu.

Chì hè #MeToo in verità?

Ricordate chì l'annu passatu, dopu una onda di eserusione di crimini sessuale chì anu fattu in l'ambienti di Harvey Weinstein, numerosi utenti di a rete aduraronru à sprimà u so fastidiu, accumpagnavvi a so posti cù u #octheMeToo hashtag. Di sicuru, sta tendenza ùn si pò esse elettu per l'attivisti francesi in a so lettera aperta:

"Avete avete bisognu chì a situazione passau? U notificante hashtag #meto literally lancé una onda sulla di perjurioni è riservazione. Sutta a manu cale, tuttu hà cuminciatu à cascà. E l'accusatu ùn hà mancu u drittu di votu! Ùn avianu micca permessu di parlà fora, ma poveru subitu a lista di i trasteri sessuale. Questi persone anu patitu - anu perdutu i so posti, a so riputazione era irreparabbilmenti danada. Per ciò chì anu puniti da a sucità? Per un suggerimentu sessuale impurtante o missaghju mandatu à una donna chì ùn hà micca amparatu reghjunzia? Stu passioni appassiunatu di truvà scapego dati in mani di certu catégorie di persone: favurè di a libertà è di fanatici di religione, è quelli chì sò guidati da a "moralità vitturiana", crede chì a donna hè un esse specialu chì hè bisognu di prutezzione ".

L'scrittista radicale Catherine Rob-Grieille è a so cumpagnia Catherine Millet, Catherine Deneuve è l'attrice italiana Ingrid Caven, chì iniziu u messagiu francu, ùn anu mai diffirenti in a so complexità è ùn eranu micca seguitori di u patriarcatatu. Quite contru! Questi ditali in a fine di u seculu passaru eranu apologici europei per a filusufìa di u feminismu, chì significa chì si pò esse fiduciale in quandu parlà di i diritti è di a libertà di a donna, hè micca?

Dirittu à ghjustizia - u dirittu à a vita

Sti bammineddi in viaghja chjachjata annantu à u mondu di prugrammi è di prevene l'histerezza sessuale, allughjenu l'omi è e donne e drittu à liccassi è frazzione:

"Aghjustemu un scopu - per guadagnà u dirittu di flirtaraghju. Questu hè simplicemente necessariu per avè parlatu di a libertà sessuale. Avemu una prufessore prufessiunale per capiscia chì l'interesse sessuale in u stessu hè salvu è offensivu Ma avemu un certu pruspeduzzu per capiscenu chì u corpuscule stupidu ùn pò esse paragunatu à l'agressione sessuale.

L'autori di a pubblicazione scandalosa riferenu à a diritta di l'omi per piglià i cura è à e donne - per esse rifiuti questu attizzamentu se vulete. Sò cunvinti chì a libertà interna hè richitu di risicu è responsabilità:

"U feminismu ùn hà nunda di fà cù l'odiu di l'omi è a so a sexualità. Se ùn avete micca piace cum'è a ghjente vi cura di voi, questu ùn vole micca affissà chì avete da sculacciate in l'imaghjini di una vittima. Ricurdativi chì ciò chì succedi à u corpu di a donna ùn hà sempre bisognu di a so dignità interna, è in i casi severi ùn deve micca turnà in un sacrificiu eternu. Ùn sò micca solu u nostru corpu! Avete bisognu di salvà a libertà interna. È hè impositu imaginate da i risichi è responsabilità ".
Leghje ancu

Sicura chì una seria publicazione ùn pò micca esse indiferentesi feministi è attivisti di i movimenti di a donna. Sì, à u mumentu, contru i centu parti di e donne francese, 30 indifferenti e donne guidati da Caroline de Haas hà digià apparsu. Imputinà à e grandi domiciliu a sustituzione di cuncetti è un tentativu di sminisce a vulintà di vittimi di a viulenza sessuale.