Hematologu - quale hè, chì fai è quandu ellu necessitava un duttore?

Una specializazione rara comparativamenti in a medicina hè a hematologia, tanti pirsuni ùn sanu micca, u hematologu hè quale ellu, quale malatii si tratta è in quale casu ci vole una cunsultazione di stu mèdicu. Parlate di tuttu stu più.

Hematologu - quale hè questu quì è chì guariscenze?

Hematologia - una divisiona di medicina, chì si chjamava antica e razzi grechi è literale si traduce com'è "insignamentu è sangue". A cumpagnia principali di questa scienza hè di studià a struttura è u funziunamentu di u sistema sangue. Sottu à u sistema di sangu s'innamora a tutalità di l'organi di l'hemopoesi (muderna, nodi linfèmi, timu), organi di distruzzioni di sangue (spleen, vini in sangue) è u sangue stessu (i so cumpunenti). Prucessu da questu quì, u duttore mètticu hè involucatu à a revelazione è à u trattamentu di e patologii di u sistema di sangue.

Siccomu u sangue allughjò tutti l'organi è i tessuti di u corpu, avè cun elli un ligami inextricàbbili, i matologici hè obligatu di pussede un sapiente cumparatu di a scienza medica. A qualificazione di un spécialiste in questu campu hè ricevutu da i duttori dopu un cursu di dui anni in l'equatori. In u futuru, u campu di l'attività di l'etémologiste pò esse rilatantu à una di duie settori:

  1. L'attività di ricerca - travaglià in laburatorii induve parechji analisi di i muduli di u sangue è di e médula di l'ortizona sò rializati è i so risultati sò interpretati, i spirimintali sò realizati, i novi metudi di diagnostichi è di trattamentu sò sviluppati.
  2. Trattamentu è attività profilacchiana - travagliu praticu direttu cù i pasculi, chì implica l'accissioni di i pazienti, u appuntamentu di e misure di diagnostica, a selezzione di i regimensi di trattamentu è cusì.

U inundatoriu hè quale?

Cum'è l'avè notatu, l'specializazione di un hematologu praticanti si cuncentra in u diagnosticu di e patologii di u sistema di sangue è u trattamentu. Inoltre, i medichi sò impauriti à studià e cose di l'emergenza di e malatie, i metu propiu di impedisce u so sviluppu. Scupartu à cooperà cù i medichi di altre specializazione: cirurgichi, oncolochi, gininu, genetisti è cusì. Ci hè ancu listessi direzzione cum'è un hematologu di u zitellu (tratta di e malatie di sangue in i zitelli), un hematologo-oncologu (hè ingagiatu in u ricunniscenza è u trattamentu di malatie maligni di u sistema sangue).

Chì trattassi un itmatologu?

In cunsiderà, l'hematologo - quale hè, vale nutà chì u campu di l'attività di stu specializatu hà include i patologii chì ponu causà una viulazione di u sviluppu è l'utilizazione di i cumpunenti di u sangue. À u listessu tempu, ùn hè micca in a so cumpetenza per dà l'organi di hematopoiesi o di distruzzioni di sangue, micca causannu un fallimentu di sintesi è utilizzazione di cumpunenti di u sangue (per esempiu, ferite splei, inflammazione di i nodi linfici è altri).

Per capiscinu megliu chì cumpendenza di u hematologu, liste e patologii principali chì tratta:

Quandu ci deveru per un hematologu?

Ci hè parechje manifestazioni chì devenu esse attititusi, perchè pò esse sintomi di prublemi hèmulogichi. Demu un distinguitu di sti signalamenti, indiantendu quandu si tratta di u hematologu:

Inoltre, una cunsultazione di un i culunità hè necessaria n casu di stu casu:

Cumu hè l'appuntamentu di l'hematologu?

A menzione, l'astrologista riceve un riferimentu in a direzzione di u terapista lucali o à l'altru mèdicu assistente. Sò stizzionisti accettanu pacificu in vastu centru medico, policlini anesthesiichi, cliniche privati, è ùn truvate micca i matologiche in policlini cumunali ordinali. Quandu viaghjà à veda un hematologu, avete da esse preparatu da u fattu chì qualchi attività di diagnosticu pò esse programatu in u stessu ghjornu. In vista di questu, hè cunsigliu chì e seguenti reguli hè osservatu:

  1. Ùn manghja micca 12 ore prima di visità u hematologu.
  2. Ùn ùn fumo o micca drentu.
  3. Excludite l'usu di i medicazione.
  4. Limite fluid intake un ghjornu prima di a cunsultazione.

Quale è cumu si cuntrolla l'hematologu?

Molti pazienti chì anu da visitate stu spécialiste, preoccuvate cumu quellu chì u hematologu hè esse prucessu, cumu si a realizazione serà realizatu. In a maiò parte di i casi, a accuglienza accumenza cù u fattu chì u duttore sente à e caghjà, entrevista à u paci, studia a storia medica. Dopu à questu, si svolge un esame fisica, chì cumpresi i seguenti:

Quale teste pò pede l'hematogista?

A dati obtucati dopu à a ricunniscenza di anamnesis è l'esami fisichi, raramenti permettenu identifying accurately a divinzione da a norma, ùn deve micca una stampa completa di a patologia. Hè bisognu di travagliu specifichi è studii instrumentali. Hè impurtante per sapè chì poni prupone l'astrologiu chjaru, è per cumprendi tutti i studienti necessarii. Prima di tuttu, un test di sangue è bioquimicu hè obligatu. Quelli chì anu fattu fattu questu, u hematologu pò ricumandemu sti procedimi:

Inoltre, pò esse necessariu di realizà studienti di missa di utadinu cù un studiatu di u laboratori di punctate (myelogram) è di metudi strumentali d'esaminazione:

Cunsigliu di i hematologi

E disordini hematologici sò unu di i più periculosi, è hè difficiuli di prevenii. Per riniscendu l'avvena di a malatia in u tempu, hè necessariu di cunsultà u duttore per più rapidamente s'ellu ci sò signalazioni avvicina. Inoltre, hè desideriu cumu cumplettu cù sti raccordji di un hematologu:

  1. Fate dinò un test di sangue per cuntrullà u nivellu di leukocyte, i ciloghji di u sangue è l'hemoglobina;
  2. Negli à i malasciute;
  3. U più tempu spentate in l'aire frescu;
  4. Andate in sportu.