I Mercatini di Singapore

Qualchi campagnu attrae à i turisti ùn solu cù i spiaghjani di palmi è musei interessanti, ma ancu cù una sperienza di cumerci , è u Singapore ùn hè micca escezione. Ma, per voi, pudete cumprà una bona qualità no solu in i buttigli di marca è di e butteghi di l'isula, ma ancu in varii mercati in Singapore: flea, night or other habitual. Altrò di quarchidunu di elli.

I mercati più inormi

  1. Forsi, u numaru di u mercatu 1 pò esse chjamatu Mercatariu Festival Lau Pa Sat (Lau pa Sat) . Questu hè u so nomu attuali, prima era chjamatu Telocanu Ayer (Telocu Ayer) , è a storia di u mercatu principia à u distante 1825. U primu suciale hè stata fattu di legnu, è u pruduttu principale hè u pesciu frescu. Doppu quasi deci anni, u mercatu divèrge, surviu a prima ricustruzzione, è poi hè stata completamente demolita per ordine di l'autorità. Rivevau solu in u 1894 in un ediziu e octimentali chì era un prugettu simbolicu di l'architettu urbanista James McRitchie. Dighjà in l'ultimu seculu, in u 1973, u marcatu hè statu dicisu di ricanusciu l'uggettu storicu. À quelle à u stessu tempu, a popularità di u mercatu hà cresciutu drammatically. Oghje, u mercatu Lau pa Sat ùn viaghja micca inoltre u latinu gastrettu, chì cunti cù abbunna offerta ogni tipu di alimentazione è un gran numaru di diversi manciarii. Dui vantaghji incondizieali: u mercatu opera in modu di 7/24, chì a fai attraente à qualsiasi compru. U mercatu Lau Pa hè situatu à 18 Raffles Quay. Pudete viaghjate cù trasportu pùblicu , per esempiu, da u metro da i rami bianchi è vermi à l'estazione Raffles Place o in bus numero 10, 107, 970, 100, 186, 196, 97E, 167, 131, 700, 70, 75, 57, 196E, 97, 162, 10E, 130, NR1, NR6. Utilizendu unu di i mape turistiche ( EZ-Link è u Pianu Turistanu ), pudete salvà un pocu nantu à u viaghju.
  2. Ladri Sungei Road Ladri hè stata attribuita à a furmazione di mercuriale. Per a maiò parte, hè cunsiste à counters è vendenti chì vende l'aparicimenti e cose di e mani, incl. persunale. Ci hè parechje equipo di audio è video, cassettes e spare parts. Telefoni di discu l'antica, fericelli, vigilanti, camerei, ghjoculi di meccanica moccu è assai più. Eccu averebbe retrocevule di i cartolini chì ponulentanu a cità vechja, libri, magazines di a mità di u XX sèculu. Fugditori di rigali interessanti ponu accattà a filu di forma, di fibreglassu sottu à u "Fantasu" di l'annu 70, l'antica manica di latta è mannelli è assai altri "tesori". U mercatu runs from 9:00 a tramontu. Cumu a manera più faciule in taxi o un caru pagatu .
  3. Bugis Night Market hè una bedda venda di nutturale orientale vicinu à u Quartu à Arabi à 4 New Bugis St, Singapore. Siccomu in i mercati di notte di Singapore sò a norma, anzi anu un nome generalizatu: passanu-malans. U cummerciale sviluppa cù u sole, longu canti di i lanterni chinesi sò illuminati chì l'illuminà tuttu u prucessu di u mercatu. Propra u mercatu, vende cum'è edili di fugliali di fruttu, pussibuli di cuncizzii portables accuminzanu, chì, cù l'odore di cena fresca o meravigliate, sedizianu u visitore à u so fumu di u brazier. In addition à i platti esotico, pudete cumprà una varietà di verdura è frutti, frutti di mare, articuli di casa, gioia è robes. Quì si pò truvà facilmente, ancu di u locu, assai prudotti importati, forsi ancu da u vostru paese. Comu nant'à qualsiasi mercatu, a distribuzione di merchenzie da u più pressu à l'elite, ancu chì i mercatichi di marca sò spessu metu cù falsificà artisanal. A vita notte di u mercatu hè cumplementatu da u regnu di magichi, giovani, charmers di serpenti è ancu all sorti di curati.
  4. A strada di Maxwell Road si trova un antru mercatu di lumière - u mercatu Clarke Quay (micca cunfidatu cù u passighjo di Clarke Chjave ). In più di l'antichi, pudete cumprà u colore di cascheta, diversi accessori, robba di qualità è calzature, cum'è ghjuvedele artighjanali.
  5. U mercatu di Tanglin hè un bazar tradiziunale nantu à a stessa strada, situata vicinu à u Garden of Orchids - unu di i principale attraversu di u paese. Hè custituitu à pocu pressu di 80 postura chì vende casi aduprata da ceramica è oru, scarpi, sacchetti è assai più. U baciu opera ogni primu è terzu dissiccatu di u mesi.
  6. In Singapur ci sò chjamati hoker-centers - mercati alimentarii , competitors specificu autonomi per e famiglii famusi com'è McDonald's e Burger King. Ci hè circa trè documenti di magazini vicinu à a cità, è a più famosa hè Newton . I platti vanu smintazione in cucina fresca, in più di cucina chinesa, indiana è vietnamita. I turisti vèninu quì com'è un piacè fieru , è acquistà cù l'Asia gastronomica. U mercatu di Newton opera da circa deci anni in a matina finu à sitture in a sera.
  7. Singapore hè una cità di e regions. U settore di l'indi hè una scelta di culuritura brillanti - Little India , unu di i attraversu principalu hè u magnìficu Templo di Sri Veeramakaliamman . Quì da a matina finu à a notte ùn hè un passatu cù spezii veri è droghe, ghjuvelli, in particulari braccialetti, ghjuvelli d'oru, roba è jeans, vigilazione, cintura è perfume.
  8. U Chinatown hè cunsideratu u locu più vistutu di cummerciale in tuttu u Singapore. Quì vendi l'alimentariu chinoisu ready-made, diversi ricordi, antichi, vestiti è costumi naziunali, una gran selezzione di powders medicinali è ungini.