Chinatown


Singapor - u paese di u culore è a fusioni di parechje culturi è naziunalità, in questu trovi truvà elementi europei, indiani, asiatichi è chinesi. Se vulete acquistà cù u patrimoniu chinese, seguitavamu a caminari nantu à u quartu chine in Singapore (Chinatown).

Circa 150-170 anni fa era u spaziu più sterile di l'isula. A lot di opium dens, publicu è casali di ghjustizia sò sottu u cuntrollu di varii clan di a mafia. In prima, u quartu consistìu di parechji milla persone, è oghje hè una di e prusperii.

Chinatown

Chinatown di u Singapore ocu una di l'abitazioni cintrali di a cità, cunzistitatu di casi, in casi trenta i storii, è si trova assai sopra u locu di i raffiati vicini. Hè uricatu in u tempu di u fundatori di Singapore, Stamford Raffles, chì ogni naziunalità assignò un locu separatu per u stabilimentu per evitari tutti gruppi di l'etiche. Per duie seculi di a storia di l'isula, u Chinatown ùn hà micca cambiatu assai. Hè situatu nantu à i banche di u fiumu trà i strati di Maxwell, Cecil è New Bridge. I principali strade di u blocu, chì sò attivamente visitati da i turisti, sò Smith Street, Temple Street è Pagoda Street.

Chinatown in Singapore hè un territoriu assai toleranti. Dinturatu vi vede u tempiu buddista di i Denti di u Boudou , u tempiu induve di u Sri Mariamman , è u tempiu Taoist di u Tian Hok Ken è di parechji edifici musulmani. Pudete passà a ghjuridica è una di i mercati più chjuchi è cumprà a ropa naziunali di a China, i medicazioni è i cundimi, ricordi da artighjanali artigliale è arduvani à un prezzu cose è articuli di qualità, inclusi. antichi. Quì l'accusative centu di vendita scrivule cù l'uffizii muderni, è tutta l'quartieru, cum'è in altre cità, s'assumiglia à un gran mercatu: u rughjonu novu, i vittimi à i vende, i currinu u pezzu chinu è a multitùccia di ghjente chì andava da a legione di Mariana. A shopping in un locu tali hè una esotata incondiziale in ella stessu.

Quelli chì vanu à manghjarè sò una strada sana di l'alimentazione - Smith Street, diversi makashniki, cafè è ristorante, te case è pubbii scontri i gastrunomi è i amatori di a cultura chinesa. Hè cunsideratu una attrazione speziale di Singapore, cù quale hè cunsigliata per acquistà nantu à l'isula più strettu. À a sera, assai ghjente vinuta quì chì vole avè un pepite o una lenta cena cù diliziosi di u risu è di ligumi, di pagliaghji, cum'è sempre cun una abbundanza di cilesti naturali è abbastanza spressione cù u caldo di dolce è sour chinois cile.

Se vulete visità Chinatown in Singapore è ùn sapi quantu travaglia solu, qualcosa chì un residente di u Singapore vi diciarà o ti ricurdà chì u pianu di l'attività di u distrettu di e shopping circà quasi una ora o duie è duie finu à a mezanina. À a notte sò i so propria ordine: una retechja di a grana scala di tuttu ciò chì hè stata fattu per tuttu u ghjornu di travagliu hè stata fattu: bastimentu di carta, restu alimentariu, embiu di merchenzie, etc. Eppuru in Singapore, hè assai strettu chì hè limitu è ​​hè pruibitu di scorri spedizione in i carru, ma in Cinese trimestre di a so vista storica nantu à questa mena.

Cumu ghjunghje?

L' estazione di metta da quale avete principiatu u vostru viaghju, porta u listessu nome cù a zona - Chinatown. Circundenti sò un autobus senza a C2, 166, 197, NR 5, 80, 145.

Siculu chì a pupulazione di u Singapur hè quasi u 80% di l'emigranti cinu, ùn avè micca sensu per limità in un territoriu di residenza separatu. Cusì, u Chinatown in Singapore hè, invece, un attratore turisticu, inveci di una zona residenziale. È se andarete per a celebrazione di l'annu novu (è queste sò processioni festivi, pirotichi è magichi, concerti locali), eternu impressioni vivu è emozioni sò garantiti.