Arab Quarter


U Arab Quarter in Singapore (Kampong Glam) hè u centru musulmano di a cità, situatu à livante di u centru coloniale. Quandu Kampong Glam era un paese di pescador - in verità, a parola "kampung" in u Malese significa "village", "village" è "gelam" hè un arburu chì a cortezza servita per cunopachnoy boats. Invece, ancu à principiu di u XIX seculu, stu locu passava a custruzzione intensiva - quì l'aristocrazia lucali accuminzava à settle. Di sicuru, era quì chì a residenza di u Sultan era situatu.

U cambiamentu diventò una di e prime e etichetiche état beni organizzati di l'statu, cù i quartieri chinesi è indiani . A cumunità àrabbu hà fattu furmagliu rapidamente quì, chì ferma più numerosa, anche u fattu chì quì hè custituitu è ​​migranti da a Cina è l'India. Allora u quartier è hà cunsideratu u nomu "arabu". In ogni casu, hè issa una di e più chjosi di a cità.

Arab Quarter oghje

Oghje, u Cumuni Arabu, cum'è dui centu anni, hè un distrittu cummerciale. Prubblemente, era chjamatu "distrettu tessili" grazie à literally inundazioni di i so diversità è di unu di i più grandi mercati in Singapore , induve i traduttori offri u so visitante tessuti, tapiti, arnesi è robba; pudete cumprà cumparisce i pedichi preziosi è semiprezii, capelli, l'olii essenziali arabi è i prufumi, cotti nantu à a so basa. Inoltre, in certe lochi pudete fà u so propiu sapori - per via, cun l'aiutu di un cuncultore. A batik battagiana di più alta quality Indonesian pò cumprà in una di i più antichi comerzii - Basharahil House of Batik. Strada di Haji Lane - u centru di designu di giovani in Singapore, ci sò parechji spettacoli di i giovani cunzignati lucali.

Quasi tutti l'edifizii sò quì sò dui o tri sante; in i pianu sò ci sò butteghi, picculi cafè è ristorante, induve puderete savore gustu è di prezzu . U quartu hè statu restituitu, assai caseroni sò graffiti, perchè vi divirtissiru passatu caminari pianu pianu à e carru. E pudete andà da compra. Da strada, i buttreghi è i risturanti u venneri sò chjusi - in questu ghjornu, i musulmani à i mosche è passanu tempu in preghje.

I attraimentu principali di u quartu

L'attrazioni principali di Kampong Glam hè a mezcheta di u Sultanu , o a moschea di Sultan Hussein, chjamata dopu u primu sultanu di Singapore. Hè struitu in u 1928 in u situ di una vechja moschea, chì stava quì da circa 100 anni è diventata decadizzioni. U basamentu di a massima cupola d'oru di a mezquette hè fatta di fondu di buttigli di veture in memoria di u fattu chì per a cullizzioni di fondi per a custruzzione di a mosche, i musulmani di a cità li furnianu i buttigli. Una di e funnamenti principale di a mosche è un magnificu tapitore in u pavimentu - un rigalu di u Prìncipe di l'Arabia Saudita. A mosche è operatu.

A mezquita Hajj Fatima hè notuve per a cumminazzioni di l'architettura arabe è europea; Hè stata fatta in u 1846 da l'architettu John Thornbull Thomson. In u lugliu di u 1973, a mosche era statu un munumentu naziunale. Hè stata chjamata dopu un aristocratu lucali chì deti a so situ per a custruzzione di a moschea dopu chì a so casa duve un focu duie volte. U so gravure, ancu a tumba di a so figliola è u so figliolu, hè in a basa di a struttura. A mezquette hè cunnisciuta per u so «minaretu per fallu» - l'architettu Thomson era locu nantu à a Torre di Pisa è hà designatu un minaretu simili à sta fita taliana. Visita à a moschea in libertà.

A Maledura Malabar hè l'unica moschea di Malabar in Singapore. A so custruzzione cuntinua da u 1956 à u 1962; a durazione di a custruzzione hè assuciata cù una mancanza di fondi - per un momentu hè statu suspesu, ma da gràzia à donazione, è micca solu da i musulmani, hè statu ultimu purtatu à a fine. A mezquette hè attivata, u venneri è in feste religiosa, i crìvuli riuniscenu quì. Ci hè un spaziu per studià u Koran, un imam room, una sala di preparazione di nutizie, e stanzi d'u visitore è una sala di preghiera principale chì hè circundatu di trè parti da i galerie aperti di storia.

U Centru di u Patrimoniu Culturale di u populu Malayale si trova in l'anticu palazzo-istane Sultanu, chì apparteniu à l'ultimu sultan di Singapore - Ali Iskander Saah. Ancu dopu a culunizazione di Singapore da Gran Bretaña, a famiglia di l'anticu Sultanu cuntinuavanu à campà in u palazzu Kampong Glam - secondu l'accordu firmatu, è ancu dopu chì era abuliu in 1897. I sferenze di u Sultanu da a cità solu in u 1999 (per a perdita di u palazzu si pagonu una compensazione monetaria), ma di questu tempu l'edifiziu era quasi in ruvina. Hè stata reconstituita in u 2004, ora hè un museu apertu à i visitori. L'architettu di u palazzu hè suppostiatu J. Colman. U territoriu ancu opera u club sportu "Kota Raja Club", fundatu da unu di i discendenti di l'ultimu sultanu.

Altru attrazioni hè a scola d'Al-Sagof . Questa hè a prima scola per i zitelli è a prima scola musulmana in a cità; fù custruitu in u 1912 per i mezii di u filantropu di u filantropu Al-Saghof è chjamatu in u so onore.

Food

In Kampong Glam hè una massa di cafesi è ristoranti, chì offrenu i so visitanti una larga varietà di platti. Ci hè bisognu di pruvà Marbak - un pastu àrabu di una forma di quadru, u riposu chì pò esse assai diversa - da carne à dolce. E, sicuru, quì pudete tastà u cafè in l'àrabbu, te-tarik - tè cun latte, è ancu hummus, rendang (carne cù spezie), ikan bakar (fritto frittu nantu à u focu), sajor lode (vegetale mix in coconut sauce ) è una varietà di kebabs.

Cumu à entre in Kampong Glam?

Pigliate u metro à l' estazione di Bugis è camminate un pocu passaghju à a Lane o à a Mezquita Sultana.