U figliolu di Meg Ryan è Dennis Quaid hà starratu in a serie à Martin Scorsese

In attu novu attore Jack Quaid hà seguitu à i passi di i so parenti stele. U zitellu hà fattu u so debut in "I Ghjochi".

Un novu prughjettu di Mika Jagger è Martin Scorsese, Vinyl, hè stata annantu à u canali di television di l'IEE. In questa seria, u ghjovanu Quaid hà unu d'i roles principali.

I ginirali di l'attore-debutant vedenu a serie pilotu di a serie di televisione è sustene l'aspirazioni di u so solu figghiu. A serie hè chinu di sceni sessuale, è ancu senza nota, cuntene à i boni boemmi di i musichi di u 70, ma Meg è Dennis appruvanu a ricustruzzione di u passatu recente.

Leghje ancu

Sex, Drags, Rock and Roll

Jack ghjoca unu di i patroni di a cumpagnia di discrive American Century Records. Tuttu a film hè dedicatu à l'industria roccia di l'anni settanta, è per quessa, senza l'usu di droghe, orgie è libations abundanti, a narrativa hè propina, falsa.

Questu hè intesa da i genitori di Jack Quaid, chì in quellu "ora d'oru" di u rock'n'roll eranu adulescenti ... Atttori cum'è u travagliu di Martin Scorsese è fiducia in elli.

Cumu l'avvirtoriu novu attruva u so rolu rispunsevule in "Vinyl"? Avete pacienza abbastanza, perchè vi puderà vede u spettaculu.