Malati calzoni di calzini cù un mudellu

Ogni noi hè acquafendu cun un sceltu è bonu di astringenti calzini cale per i so avuti babbi. Cunsigliati da a lana naturali, ci salvu di più di quattru ghjorni nantu à i friddi. Oghje, méteux stivali cun eddi ornamenti - micca solu un bonu accessoire, ma una tendenza vera.

Calce stile cun ornamentu per ogni occasione

Ci sò assai mudeli è varianti di u patronu. Per a casa, cumu alternativa à i scarpi, calzini stufi stili classificate cù un mudellu fattu più longu chì l'ossu o toe-toes sò adattati. In elli, a piera hè aggettiva è in cumbinazioni cù i camicie di tunicera si face femininu è eleganti à u stessu tempu.

Per quelli chì sò constantementi friddi, stivelli cun un patrone à i ghjinochji o un pocu più altu diventeranu un salvezza di u fretu. In modu, pudete aduprà sti sacchetti non solu in casa. Sì ancu in l'invernu pruvate usà e faldes in cumbinazioni cù stivali alta, è ponu calzini chì ùn permettenu micca a situazione, senza pinzari l'ogetti sottu i buttigli calzoni calzini.

Moda Malati Midchi cù Patrone

In quantu à i patroni propii, per quarchi staggioni, stivelli cun orsi ci ùn anu da a moda. Ci sò scelte chì utilizanu parechje sfumaturi di u stessu culore, è ci sò mudele mudelli d'altru novu in i culori rossi, bianchi è verdi tradiziunali.

E stizzi cun un pattu norvedu ùn sò micca menu riliganti in sta stagione. I snowflakes, a geometria mi particularmente stylish. A cima di sti pezzi hè imbruttata da incoronate cù pompa, band elastica o altre trimme decorativu. Socks calzoni cù ornamenti in forma di fiocchi di neve, d'arbuli o stelle, ùn sìanu micca di moda.

I giovani ci anu parechji brillantini, calzini stufa di muru cù un mudellu. Di genie, questa striscia o geomitria in culori cusì bellu: blu, aranciu, russu cun verdi è viulente cù rosa. Certi ghjuvelli di bravura particularmente brava di a moda ponu usà troppi di calzita cù l'agituali di tallo in cunglisazione cù a ropa in un stile urbane liberu. Eccu i stili sani per supra di i ghjinochje, chì ponu cuntalli cù i coseri.