Aster in Pion - crescente da e zitelli

Se vulete metterà e so fiori in gerfletti in u castagnu, hè vale degnu di cultivà l'aster pion-shaped. Chì ella hè, è cumu a so crescita, avemu dicu in stu articulu.

Caratteristiche di l'asters tipici in pione

Una funzione distintiva di stu tipu d'astres hè a struttura di a inflorescenza, chì hè assai simili à a peonia . A so fiore stessu hè una forma di volta à u globulu è ponu arrivà finu à 10 cm di diàmitru. I petali sò longu è più largu, mentri i petali internu sò più stretchi è curati. Tutti elli, fora di i fili più stremichi, sò diretti à u mezu, cusì creanu una forma. L'arbulu stessu criscinu à 40-50 cm. Sò steli sò unghini ramificazione, perchè a crescita a corona coloniale poza.

Frà l'astres pion-shaped, variità cum'è "Duchess", "Torre", "Lady", chì pò esse di parechji culori, sò populari. In quantu per tutte e variità di asters, per u cultivo in pione hè adupratu da e piante, postu chì hè una pianta annuali. Per questu, u metu di staju hè ancu adattatu, è sementa in terra aperta.

Agrotechnics di cultivazioni di asters in pion-shaped

Per impastallu un aster di sta spezia, hè necessariu di sceglie un postu soleatu nantu à u situ, benfigura da u ventu. Ùn pò ùn tollerà acqua stagnante, perchè ùn deve esse situatu vicinu à eau stagnante. Per assicurà chì un aster cusì crebe bè, a terra perchè deve esse sceltu nutriente è sgagata.

U sbarcamentu immediatamenti nantu à u lettu pò esse realizatu à a fini d'aprili, dopu avà cuminciannu cù una filmu. Dopu l'emergenza di frutte, ci deve esse dilicati è aperti nantu à i ghjorni caliu. Pudete eliminà solu u sustegnu materiale solu à a fine di maghju. A cura di asters hè di prucessi semprici:

Ci sò fiori in pion-asters in generale da lugliu à uttrovi.

Se vulete plantà e piantini primi, ci hè bisognu di preparà un novu nutrijentu. A sera in stu casu hè fatta in March. Seed simpricamente sò spargiuti nantu à a superficia di a tarra è sprecata cù a terra. Dopu quì, pour cù acqua calidez, cupria è pusata in a stanza. U fruttu di spruchje à una temperatura di + 18-20 ° C, dopu a so prisenza, pò esse ridutta à + 15 ° C. In u futuru, ùn anu solu bisognu d'un regnu ruru è di ventilazione dopu.

Dui settimani prima di l'atterragu (à a fini di maghju), hè necessariu di cumprà u vestitu di principiu è cumincià à durì (accustome à l'aire frescu). Durante e primu dui simane, i pianti pittati ci vole à mantene sottu un filmu.

Se vulete acquistà una fioritura di un certu culore è forma, hè megliu criscà astri da i zicchini comprui, postu chì quelli chì cullate da e piante ùn ponu micca priservatu i caratteristiche di l'arbulu di a mamma.