I guardi di Johnny Depp li pruvàvanu

Sembra chì u litigazione di 54 anni di età di Johnny Depp ùn finisce! I guardii eccellenti, esigenti cumpensazione monetaria, accusanu l'ex maestru di cumplicarii è sfruttatori.

Azioni legali di l'ex-subordinati

U marti, Johnny Depp, chì avia tentatu à l'ex esposa Amber Hurd è ancu ùn pudete pacà a disputa cù i so gestiti, diventò u defendatu per un altru casu.

Johnny Depp

A cumpagnia di i guerrieri, chjamati Eugene Arreola è Miguel Sánchez, chì furnianu a so prutezzione finu à u ghjennaghju di u quellu ghjornu, lamentando di e cundizioni insupuribile di u travagliu, si lamentaronu di l'ex-capu, chì a reputazione hè prublema di u scandaluu di u prumessu dilunatu cù a so ex esposa.

Johnny Depp, incù a moglia Amber Hurd in 2016

Sánchez, chì hà travagliatu pè l'attore per dui anni, è Arreola, chì hà travagliatu per Depp u 2007, era vicinu à a so mamma, dicia chì in l'ultimi anni, u cumpurtamentu di Johnny in ellu è à i so associati più cercati partianu assai di esse chjapputu. À u stessu tempu, Eugeniu è Miguel ùn guariscenu micca e mal à l'annunziu, ma di pudè avè a compensazione per i so suffriri.

Rèmini di prutezzione

Sicondu i guerrieri di Depp, invece di l'urdinamentu promessi, avianu un ghjornu di travagliu inormalizate per ellu ùn anu micca recharge. Inoltre, si sò stati furzati a essiri babbu per i zitelli di l'attore, cumprendi tutti i capricci di Lily-Rose e John.

Johnny cù i zitelli di Lily-Rose è John è Amber Hurd

A suppostu per via di Johnny avianu un carru, chì ùn era micca solu l'alcoolate, ma di drogherie, rumpia a lege. Inoltre, in u mumentu di u ribellu di Depp, anu avutu a vigilià, perchè ùn hà micca preunentatu è copre a so addiction à sustanzi bèvidi prima di straneri. Per esempiu, elli dumandonu di rimbursà da spicchera tracce di droga da a so fàccia prima di abbandunà a nightclub.

Leghje ancu

I subordinati Johnny pruvatu à ribillà, ma i so minacciati cun cessate. In u risultatu, deciseru di abbandunà, incapaci à resistà un tali ambiente di travagliu.