Wat Unal


U monasteru buddistenu esaminatu Wat Ounalom divintò u più populari di i turchi di Cambogia è u tempiu anticu più impurtante di Phnom Penh.

Un pocu di storia

Hè struitu in u distanti di u 1403 è à questu ghjornu hè un monasteru funziunanti di a famiglia reale. Wat Ounalom still conducte riti religiosi tradiziunali nantu à i "insignamenti di l'antichi". Un gran numaru di persone riunite per i rituali, ognidiu leghje u mantra. Sicondu e credenze, avè visitatu u ritu in questu tempiu, tocca u "saggiu" chì purificeghja u vostru corpu è dà a bona furtuna. In u patronu di Wat Ounalom, in u so core, ci hè un stupa, chì hè almacenatu u capeddu di u Bouddha, transuportatu da Sri Lanka.

Solu bisognu à visità stu beddu paisi, almenu per apprezzà a bella arquitettura antica di a struttura. Soirati d'urdinati, pareti rosetti cù freschi sturdi parechje soruce. Additivi pittoresca per questu locu u fondu di u celu blu.

Cumu ghjunghje?

Wat Ounalom in Phnom Penh hè situatu à l'intramustiale di Sothearos è di a Strada 154 - a parti custiera di a cità. Per pudè ghjunghje nanzu à u mondu, hè bisognu di sceglie l'autostrada diretta 154 o impegnà per iardieri nantu à u stretta nummira 19.