Giardinu Botanicu (Kyoto)


Parchi Japanese ùn sò micca un pitturicu è un pratiche inusualmente, ma dinò per esempiu una perspettiva di u mondu, a cosmandu è a filusufìa. I locali anu prestu assai attente à u sviluppu di u territoriu è utilizate per sta saviezza antica. Unu di i più belli parchi nantu à u pianeta hè u Garden Botanicu in Kyoto (Giardinu Botanicu di Kyoto), chjamatu "4 stagioni".

A vista di vista

In u primu postu sò quì piedi, sabbia, prugne niani, culori è strammi strambi. À u cori di u parcu hè l'atmosfera di u misteru, è a perfezione di e forme è u spiritu di e cose anu un putemu internu impenirevuli, chì i visitanti à ogni passu.

U Jardinu Botanicu in Kyoto hè u primu ponte municipal di u Giappone , chì hè stata fundata in u 1924. A so superficie tutale hè 120 mila metre cuadru. Dopu à a fini di a Sicunna Guerra Munniali, truppi americani eranu stati quì. Suldati occupanu stu territoriu finu à u 1957. A ripertazione ufficiale di l'istituzione hà realizatu in u 1961.

Ciò chì vede in u parcu?

Oghje, circa 120 mila pianti ponu vistu in u Giardinu Botanicu. U territoriu tutale di u parcu hè divisu in zoni tematichi:

Invernaduli, situati separati, chì pareanu un grande complexe. Quì crescenu più di 25 000 còpiu, rapprisentati 4.5 mila spezie. U bastimentu hè statu custruitu in u 1992 da un corpu è u vetru di ferru. Tuttu u territoriu hè ancu divisu in temi tematichi:

À u Ghjinnaghju Botanicu in Kyoto, hè un grande fiume Kamo (Kamogawa). In u territoriu di u parcu hè ancu un grande lagu Nakaragi-no-mori è u templeariu Shinto anticu Nagaraki. U nome tradisce cum'è "l'arbureti da l'acqua". U Santuariu era inundatu di l'acqua, è per punisce una divinità dannusa, u monasteru fù cambiatu in nome Nakaragi, chì significa "mezza arbulu". A strada, l'inundazioni dopu ca finiscinu.

U Jardinu Botanicu di Kyoto hè un tesoru naziunali di u Giappone, a unicità di quale hè di riflettà i tradizioni antichi di u populu cù l'aghjunzione di a cultura europea. Sta istituzione hè stata inclusa in i primi 10 parchi in u mondu, è ci hè sempre una gran numeore di turisti. In particulare assai paese in a primavera è u vaghjimu. Ogni landate hà u so propiu unicu è tonalunu. Per esempiu, l'arburu s'assumiglia chì l'altri si trova millenarii di farfantarì, è i fiori di ciuri fascinate cù fragranza è grazia.

Funzioni di visita

U Giardinu Botanicu in Kyoto hè apertu tutti i ghjorni da 09:00 a.m. à 17:00 p.m., cù l'ultimi visitanti permessi finu à i 16:00. U costu di accissioni hè chjuchile è hè menu di $ 1.

U territoriu di u parcu hè furnituatu cun bancu, fontane, pavellioni è posti per un picnic cù una barbecue. I ghjorni di a settimana ci sò i mercati arti d'uttine cù i formazioni musicale. Quasi tutti i induteti è i pillettes sò scritti in u japunesi.

Ci hè ancu un locu ristorante induve pudete buntà cun deliciosu, ma avete dettu avete chì u persunale ùn sanu micca u inglese, è a menzione hè fatta in lingua locale senza foto. Fate prestu per questu quì è se pensa à stà in u giardinu durante un longu pezzu, vi megliu piglià cose cun voi.

Cumu ghjunghje?

Da u centru di a cità di Kyoto à u giardinu botanicu, pudete piglià a via di u metro Line Karasuma à l'estazione di Kitaayama, vicinu à quale hè l'intrada à u parcu. U viaghju dura à 20 minuti. Cumpettu hè megliu cumu per accade à a strada di Horikawa è Karasuma. A distanza hè di circa 5 km.