U Pavilionu di Silver


In a cità japonesa di Kyoto in l'area Higashiyama, u Paveliu di Prunelli, o Ginkaku-ji Temple, hè situatu. A diversità di i so cumpagnie - u Pavellioni d 'oru - ùn hè micca coperto cù prezioso metale, ma ùn li faci micca menu bella è unicu.

Storia di u Pavilionu di u Plata

In prima, in questa parti di u distrettu Higashima fù u monasteru medievale di Dzedo-ji. À quellu tempu, l'ottu chagatne di Ashikaga Yoshimasi, chì era u babiesu di u famosu Ashikaga Yoshimitsu, rignava u paese. Inspirata da u Pavellioni d 'oru, custruitu da u so missiavu, hà dicisu di erigge una nova residenza in u locu di u vechju monasteru di Kyoto - u Pavilionu di Fideltà.

A custruzzioni durò da u 1465 à u 1485, dopu chì u shogun trasfirìu a una nova residenza. In u 1490, dopu a morte di u capimacherà, u tempiu addivintau a casa di a splendida sect Rinzai, chì era custodianu statu numinatu monacu-scientist Muso Soseki.

Finu à a fine di u XV sèculu in u Pavilionu di u Giacomo Giacomo Giacomo era in parechji documenti di e custruzzioni, da quale ora sò parechje struzzi veri.

Stile architettonicu di u Pavilionu di u Plata

Duranti a custruzzione di sta facilità, l'elementi principale di l'estilu Kitayam è Khigasiyam èranu usati. Hè per certu certu perchè un perchè unu di i tempii più cchiu famusi in u Giappone hà cuminciatu à chjamà u Pavilionu di Fidita. Iniziatamente, Shikun Ashikaga Yoshimasi vulia cubrirdu i muri cun foglie d'argentu, seguitu l'esempiu di u Pavellioni d 'oru. Ma, per via di a guerra Onin di 1467, o per un finanziu insuffisivu, a so idea hè stata mai implementata.

Sicondu una altra versione, u nomu di u pavelliu di Ginkakuji di u Ginocchiu hè assuciatu cù a legenda di a luna. Duranti e nudi di notte, a luci di luna accunsente nantu à i muri, coperto cù lacquette nìvule, coseci una brilja di pallida.

I locali crescenu chì, in u primu, u tempiu era cuparti di l'argentu, ma duranti a guerra internecine a ghjallina era stolata. In ogni casu, u Paveliu di Prutiva in Kiotu demucrattu argentu solu nantu à carta.

Struttura di u Cumplitelu di ghjesgia di Silver Pavilion

Oghje, nantu à u territoriu di stu tempiu buddista, ci sò parechji strutturi significati. Tra l'elli:

E ancu u centru di u cumplessu hè u Ginaccu di Ginkakuji di u Giapponu, ci sò parechje altre objettivi degne di attenzione di i turisti. Queste include:

Da u "Garden di Sand" hè una strada di pedestrianu chì porta à u boscu, o più bien à un locu chjamatu un giardinu d'altru musculu. Quì ci sò stati puri, entre e quali isuli illuminati. A fine di a strada di pedestrianu hè un tipu di pratica di observazione, da duv'è pudete vedere u pianu Pavilion di Fidala è a cità di Kyoto.

Cumu ghjunghje à u tèmpiu?

Per apprezzà a bellezza di questu edifiziu anticu, vi tocca à a parti sud-est di a cità. U pavellone di zucchero Ginkakuji si trova 6 km da u lago Biwa . Appressu à ellu ci hè l'autostradi 30 è 101. Ogni pudete ancu alcuni cù u metro. L'estazione di ferrovie L'Omi-Jingu-Mae stazione hè di 5 km, è a strada di Mototanaka Station hè di 1,5 km, chì ponu accade via i rotatori Nos 5, 17, 100.