Salad with cucumber and prunes

Insalate - un pianu hè universale è spessu - assai fantasia. A volte in certi insalati i cumpunenti più varietà pò esse cumminati in u modu più inzertatu, formanu armonii di gustu predefinitu.

Per esempiu, pudete apprezzate una insalzione interessanti è pocu trivia, utilizendu com'è un pienu paru è prugne , cusì aparicmente, à prima glance, prudutti incompatibili.

Cumuniscamu a anticipazione. Prima: quandu pruvalonu e prune, ricordamu chì a prune di qualità ùn hè attentiva, hè un capricu grisgiu blu, è ùn ùn brillava. Sicunna: prima di coccià i prugne, piacenu in un coltu cù l'acqua fridda durante 10-20 minuti, poi arringe è cacciate i fossi. Stu solu sguassà ùn solu ripara i boli, ma ancu eliminà parechje prudutti inutilità utilizati da pruduttori senza scrupulous è e rete di a cummercializazione da u pruduttu per una megliuranza è dà a megghiu presentazione.

Aghjugna sana da pruni, pepino, pollulu, ova, funghi è u furmagliu

Ingredients:

Preparazione

Salata aghjustemu capi. U primu chjappu hè a cipolla, tagliata in i cilemi finti. U sicondu hè u pollatu chopped, mischju cù perleghi spicciati . Allora copre tuttu cù un capru di crema di iogurt è di mayonnaise, assicuratu cù l'agla chopped. U capiddu à u culleghju hè un pezzu ovalu di tagliu di pepino. Next - una strata di ova cutterie è di novu falò cun una capa di crema. Top - Capa grated cheese. Doppu, si spargiu a crema, da quì - un capu di prunes finamente finti. In cume - torna una strata di crema, è scuzzula cun u furmagliu friddo in restu. Scorcheremu cù verdi è tagliati di cucumari. Pudete ancu aduprà pimenti freschi è calde, olives (ghjovani è / o scuru) per adornate.

L'insalata ferma à esse ricca è densa, ma siddu avemu u iogurtu, è micca u mayonnaise, allura u cuntenutu di caloria ùn hè micca quellu. Un pezzu simili findu u so postu nantu à a table festiva, hè megliu se sia lunch, micca cena. A questa salata pudete serve puru qualcosa rosu vini bianchi o bianchi, è ancu vermouth.